نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

تداخل AMD با ویندو 10

تداخل AMD با ویندو 10

پردازنده های AMD Ryzen مجددا وارد یک حاشیه جدید شده اند؛ پس از مشکلات فرکانس پایین در حافظه های رم DDR4 ، هم اینک پای سیستم عامل ویندوز به میان آمده است.

AMD اعلام کرده است که هر دو سیستم عامل ویندوز 7 و 10 را مورد بررسی قرار داده است و این ایراد در سیستم عامل ویندوز 7 دیده نشده اما در ویندوز 10 وجود دارد. این یک تداخل است که سیستم عامل قادر به نفوذ به مدیریت بومی ZEN نیست.

ریشه مشکل

بخش Debug سیستم عامل ویندوز 10 و 7 مشکلاتی را ثبت کرده است که مرتبط با پردازنده است. ایراد مورد نظر کاملا به بخش “thread scheduler patch” باز می گردد.

AMD به تازگی اعلام کرده است که این مسئله را مورد بررسی قرار داده و اشکال اصلی مربوط به طراحی ویندوز است که با پردازنده های AMD سازگاری کامل در این بخش نداشته و مشکل مورد نظر را پیش آورده اند.

راه حل

تنها توصیه AMD به کاربران، استفاده از حالت های High Performance در هنگام نصب و استفاده از ویندوز 10 است. همچنین این احتمال وجود دارد که یک پچ بروزرسانی برای برطرف کردن این مشکل معرفی گردد.

thread scheduler patch از جمله مهمترین بخش های سیستم عامل است که از نمونه های بسیار قدیمی تا کنون موجود بوده است؛ OS به طور خودکار Job ها را مدیریت کرده، میزان قابل استفاده از حافظه را برای آنها تعریف کرده و الویت پردازش را برای آنها تعیین می کند.

Rate this post

ارسال یک نظر