نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ایسوس ذن بوک

تنوع لپ تاپ در ایسوس ذن‌بوک

ایسوس ذن‌بوک با مدل های مختلفی ارائه و عرضه میشود. همین موضوع باعث شده است که خریداران زیادی توجه خاصی به محصولات ایسوس ذن‌بوک داشته باشند. در واقع برند ایسوس تفاوت سلیقه ها و نیاز های مشتریان را در نظر گرفته است و به همین نسخه ها و مدل های مختلفی از سری ذن‌بوک را ارائه داده است. در این مقاله وبسایت خدمات ایسوس سرگزی بررسی اجمالی درمودر سری ایسوس ذن‌بوک خواهد داشت.

لپ‌تاپ‌های ایسوس ZenBook در ابعاد ۱۳ و ۱۵ اینچی به فروش می‌رسند. از میان آن‌ها، سری ZenBook (بدون پسوند) به‌عنوان محصولات پایین‌رده و سری‌های ZenBook S و ZenBook Pro به‌عنوان کالاهای لوکس و حرفه‌ای شناخته می‌شوند. این دسته میزبان محصولی به‌نام ZenBook Flip نیز هست که نیاز کاربران علاقه‌مند به لپ‌تاپ‌های هیبریدی را برطرف می‌کند.

ایسوس ذن‌بوک

از بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس در دسته‌‌ی ذن‌بوک می‌توان به ZenBook 13 UX333 اشاره کرد که البته با پسوندهای متنوع در بازارهای گوناگون به‌فروش می‌رسد.

ویژگی های نسل جدید لپ تاپ ایسوس ذن‌بوک

لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس ذن‌بوک از نمایشگر OLED بهره می‌برند و می‌توان آن‌ها را با پردازنده‌های Core اینتل یا سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD سفارش داد. در بالاترین رده این محصولات خانواده پروآرت قرار می‌گیرند که حالا دو سیستم جدید استودیوبوک ۱۶ و استودیوبوک پرو ۱۶ به آن‌ها اضافه شده‌اند.

نمایشگر OLED

این محصولات را می‌توان با نمایشگر OLED با رزولوشن ۴K سفارش داد که حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت دارد. در مدل مجهز به پردازنده اینتل می‌توان به سراغ پردازنده Xeon W-11995M رفت و در مدل دارای پردازنده AMD هم می‌توان به کارت گرافیک ورک‌استیشن RTX A2000 دسترسی پیدا کرد.

حرفه ای ترین لپ تاپ های ایسوس ذن‌بوک

یکی از حرفه‌ای‌ترین لپ‌تاپ‌های Zen‌Book که به‌تازگی به بازار عرضه شد، Zenbook Pro Duo نام دارد که خانواده‌ی محصولات ذن‌بوک را بار دیگر در دسته‌ی محصولات پرچم‌دار، دارای عضو کرد. از قابلیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، یک ترابایت حافظه‌ی PCIe SSD x4 NVMe و پردازنده‌ اینتل نسل نهمی Core i9 اشاره کرد.

از محصولات دیگر خانواده‌ی ذن‌بوک در دسته‌ی بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس در سال جاری قرار می‌گیرد، می‌توان به ZenBook Flip اشاره کرد که در انواع گوناگونی به بازار عرضه می‌شود.

4/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر