نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Pavilion Aero

جدیدترین لپ تاپ فوق سبک شرکت HP

شرکت HP از جدیدترین و البته سبک ترین لپ تاپ خود رو نمایی کرد. لپ تاپ Pavilion Aero که جزو خانواده لپ تاپ های Pavilion ، در رده کم وزن ترین و باریک ترین لپ تاپ های دنیا قرار گرفته است. سبک بودن این لپ تاپ به این معنا نیست که از مشخصات فنی پایینی برخور دار است بلکه این لپ تاپ  از مشخصات سخت‌افزاری توانمند مانند پردازنده‌ی رایزن ۷ 5800U شرکت AMD استفاده می‌کند.

در حال حاضر لپ‌تاپ‌های فوق سبکی  در بازار عرضه می‌شود که حمل کردن آن‌ها حتی از حمل دفتر و قلم راحت‌تر است. در این بین، HP یکی از شرکت‌های مطرحی محسوب می‌شود که محصولاتی ایده‌آل در بازار لپ‌تاپ‌ فوق سبک به کاربران ارائه می‌دهد. 

HP لپ‌تاپی در رده‌ی مدل‌های فوق سبک معرفی کرده است که کمتر از ۱ کیلوگرم وزن دارد. لپ‌ تاپ مورد نظر با نام Pavilion Aero رونمایی شده است و با برخورداری از پردازنده‌ای توانمند از AMD و برچسب قیمت مناسب، در میان لپ‌تاپ‌های اقتصادی HP قرار می‌گیرد. 

Pavilion Aero

بررسی سخت افزار لپ تاپ Pavilion Aero

در حال حال حاظر اطلاعات چندانی در مورد سخت افزار لپ تاپ Pavilion Aero در دسترس ما نیست اما می‌دانیم که صفحه‌نمایشی ۱۳٫۳ اینچی دارد و رزولوشن آن به ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد.

همچنین Pavilion Aero  بدنه‌ای از جنس منیزیم آلومینیوم دارد تا بتواند ضربات وارده را جذب کند و مانع آسیب دیدن اجزای داخلی لپ‌تاپ شود. در داخل لپ‌تاپ جدید HP پردازنده‌ی توانمند رایزن ۷ 5800U شرکت AMD قرار گرفته است تا کاربر بتواند از توان پردازشی که Pavilion Aero در اختیار وی قرار می‌دهد.

عمر مفید باتری لپ تاپ Pavilion Aero از ۱۰٫۵ ساعت برخوردار است.

سیستم عامل لپ تاپ Pavilion Aero

متأسفانه هنوز مشخص نشده است که این لپ‌تاپ HP مبتنی بر ویندوز ۱۰ خواهد بود یا با ویندوز ۱۱ عرضه خواهد شد. انتظار می‌‌رود با گذر زمان و انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه، مشخص شود که Pavilion Aero مبتنی بر کدام نسخه از سیستم‌ عامل مایکروسافت خواهد بود.

Rate this post

ارسال یک نظر