نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

حدف windows old

حل پیغام activate windows

یکی از پیغام هایی که بعد از نصب ویندوز 10 مایکروسافت، بنا به چند دلیل مختلف ممکن است روی صفحه دسکتاپ نمایان شود، پیغام Activate Windows خواهد بود. در صورتی که در ویندوز خود با پیغام Activate Windows Go to PC settings to activate Windows مواجه میشوید به این معنی است که ویندوز شما فعال نمی باشد و باید از طریق لایسنس و یا کرک فعال شود.

برای استفاده بدون محدودیت از آن بر روی کامپیوترها باید نسبت به خرید ورژن اورجینال و قانونی آن اقدام کرد. پس اگر لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی داشته باشید و بخواهید ویندوز اورجینال و قانونی را روی آن نصب کنید باید با صرف هزینه نسبت به خرید لایسنس یا پروداکت کی (Product Key) محصل وارد عمل شده و سپس آن را به طور قانونی فعال نمایید.

البته روش های غیرقانونی هم برای فعال سازی ویندوز 10 یا دیگر ورژن های آن وجود دارد که در خیلی از کشورهایی که قانونی کپی رایت در آن ها رعایت نمی‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کشور ما هم استفاده از این روش های غیرقانونی که اصطلاحا به آن ها کرک گفته می‌شود بسیار مرسوم است.

چگونگی کرک ویندوز 10 ، 8.1 ، 7

برای برطرف کردن پیغام Activate Windows و کرک ویندوز باید از برنامه های کرک استفاده کنید ، برنامه های زیادی در اینترنت وجود دارند که به همه آنها نمیتوان اعتماد کرد اما خوشبختانه چندین برنامه خوب مانند KMSAuto ، Ratiborus KMS Tools ، AAct ، W10 Digital Activation وجود دارند که میتوانیم از آنها برای کرک ویندوز استفاده کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر