نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

راهنمای خرید سیستم و لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ ها و سیستم های اداری و خانگی

لپ تاپ ها همانند سیستم های رو میزی میتوانند کانفیگ های مختلفی داشته باشند و اگر کمی در فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش لپ تاپ تحقیق کنید ، متوجه خواهید شد که از نظر سخت افزاری تفاوت های زیادی با یک دیگر دارند. حتی در برخی موارد سری های یک خانواده از برند یک لپ تاپ نیز با هم فرق دارند! بدین منظور در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، راهنمایی جامع برای خرید لپ تاپ های اداری و خانگی آماده کرده ایم ؛ پس با ما همراه باشید.

لپ تاپ های مناسب برای شرکت در کلاس ها ، جلسات ، استفاده از آفیس

امروزه اکثر کلاس های درسی به صورت کاملا آنلاین برگزار میشود و برخی از شرکت ها جلسات را به صورت غیر حضوری و از طریق فضاهای مجازی برگزار می کنند. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای استفاده های ساده مثل شرکت در کلاس ها و جلسات هستید و از طرفی محدودیت بودجه دارید ؛ این بخش را از دست ندهید.

راهنمای خرید سیستم و لپ تاپ

ویژگی های لپ تاپ مناسب برای کار های اداری و خانگی

وب کم : اکثر لپ تاپ ها از وب کم پشتیبانی میکنند ولی برخی از برند ها وب کم مناسبی برای لپ تاپ قرار ندادند. خرید یک وب کم به صورت مجزا هزینه اضافی برای شما خواهد داشت بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از کیفیت وب کم لپ تاپ اطمینان پیدا کنید!

بیشتر بخوانید : تبدیل گوشی اندرویدی به وب کم لپ تاپ

رم : از آنجایی که شما قرار است از نرم افزار های ساده مثل آفیس استفاده کنید بنابراین رم 4 گیگ ترجیحا DDR3 برای شما کفایت می کند! البته اگر از نظر مالی محدودیتی ندارید ، میتوانید از رم 6 یا 8 گیگ نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید رم مناسب

پردازنده – cpu : پیشنهاد ما به شما استفاده از پردازنده های core i 3 میباشد. با رم 4 و این مدل پردازنده ها به سادگی میتوانید آخرین آپدیت نرم افزار ها را اجرا کنید.(دقت کنید منظور ما نرم افزار هایی مثل آفیس و… میباشد).

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید پردازنده مناسب

گرافیک : گرافیک ها دو دسته هستند ، برخی از گرافیک ها از پردازنده گرافیکی پشتیبانی می کنند ولی برخی از آن ها مثل سری های قدیمی گرافیک intel از پردازنده های گرافیکی پشتیبانی نمی کنند. اگر از نظر بودجه محدودیت ندارید پیشنهاد میشود از گرافیک های شرکت nvidia استفاده کنید در غیر این صورت باید به سمت گرافیک های شرکت intel بروید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید گرافیک مناسب

با رم 4 گیگ چه نرم افزار هایی را میتوان همزمان باز کرد؟

رم 4 گیگ برای استفاده های خانگی و مصارف اداری در سطح متوسط ، رم بسیار عالی و مناسب است. شما میتوانید همزمان مرورگر گوگل را باز کنید و از پخش یک موسیقی نیز لذت ببرید. شما میتوانید نرم افزار فوتوشاپ را نیز باز کنید ولی ممکن است برای استفاده از برخی ابزار ها با پیغام محدودیت رم مواجه شوید.

با رم 4 گیگ میتوانید تمامی بازی ها را از سال 2014 به قبل را کاملا باز کنید.( البته برای اجرای یک بازی به گرافیک و سی پی یو مناسب نیز احتیاج پیدا می کنید)

با گرافیک nvidia چه بازی و نرم افزار هایی را میتوان اجرا کرد؟

اگر فرض کنیم شما گرافیکی از شرکت nvidia با پردازنده گرافیکی 2 گیگ خریداری کردید ، خیلی راحت میتوانید پروژه های سه بعدی را در فوتوشاپ و نرم افزار ایلیستور پیاده سازی کنید ( به شرطی که از فضای رم شما خالی باشد)

با این گرافیک و رم 4 گیگ میتوانید به سادگی تمامی بازی های اساسین کرید از نسخه اول تا نسخه بلک فلگ را انجام دهید. این گرافیک قدرت پشتیبانی از بازی قدرتمندی مثل کرایسیس که غول گرافیکی است را دارد.

با گرافیک intel چه بازی و نرم افزار هایی را میتوان اجرا کرد؟

این دسته از گرافیک های intel که فاقد پردازنده های گرافیکی هستند ، متاسفانه بازی های زیادی را پشتیبانی نمی کنند . با این مدل شما میتوانید نسخه های جنگ های صلیبی یا جنرال را خیلی ساده و روان اجرا کنید.

با گرافیک intel میتوانید نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ را اجرا کنید ولی دیگر از پروژه های سه بعدی خبری نیست.( اگر به دنبال لپ تاپی برای کار های گرافیکی هستید به زودی مقاله ای در این موضوع منشتر می کنیم)

Rate this post

ارسال یک نظر