نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

راهنمای خرید لپ تاپ و سیستم برای گرافیست ها

در کنار گیمر ها و برنامه نویس ها ؛ گرافیست کار ها نیز نیازمند به سخت افزار به خصوصی برای پروژه هایشان هستند. به طور کلی گرافیست کار ها افراد خلاقی هستند و ابزار های آن ها فراتر از یک گارت گرافیک میباشد ، بنابراین اگر ابزار مناسبی در اختیار نداشته باشند ؛ نمیتوانند به شکل مناسب پروژه دلخواهشان را پیاده سازی کنند.

شما به عنوان یک گرافیک کار ماهر باید سیستمی در اختیار داشته باشید که بتوانید ، به سادگی نرم افزار های فوتوشاپ ؛ ایندیزان و… را اجرا کنید پس در تا انتهای این مقاله همراه وبسایت خدمات ایسوس سرگزی باشید .

پردازنده مناسب برای پروژه های گرافیکی

سرعت اجرای یک برنامه اهمیت زیادی برای هر کاربری دارد و از طرفی خروجی گرفتن از پروژه نیز اهمیت ویژه ای دارد. شما زمانی که یک پروژه را در نرم افزار کورل اجرا می کنید و در نهایت قصد دارید از آن خروجی بگیرید ، این بخش بر عهده پردازنده شماست. هر چه پردازنده سریع تری داشته باشید سرعت خروجی گرفتن شما نیز سریع تر خواهد بود. به شما پیشنهاد از پردازنده های core i7 استفاده کنید و اگر محدودیت بودجه ندارید پردازنده های Core i9 عالی ترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در نظر داشته باشید که پردازنده‌ های سری U نیز، با این که کم‌مصرف هستند اما قدرت کافی برای پردازش‌های گرافیکی سنگین را ندارند

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید پردازنده

رم مناسب برای پروژه های گرافیکی

اگر شما یک گرافیست باشید، اغلب اوقات نیاز به اجرای چندین برنامه بصورت هم‌زمان دارید ؛ برای مثال ممکن است شما از مرور گوگل کروم استفاده کنید و به طور همزمان در حال انجام یک پروژه سه بعدی سنگین را در فوتوشاپ باشید . برخی از گرافیست ها نیز علاقه زیادی به گوش دادن موسیقی دارند! حداقل رم پیشنهادی برای شما عزیزان رم 8 گیگ میباشد و همانطور که گفتیم این رم حداقل میزان رم مورد نیاز است ، همچنین رم پیشنهادی ما به شما رم 16 گیگ است.

به عنوان نتیجه گیری هر چه میزان رم شما بالا تر باشد ، شما بهتر و سریع تر میتوانید کار کنید .

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید رم

کارت گرافیک مناسب پروژه های گرافیکی

کارت‌های گرافیکی یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های کامپیوتر هستند، چرا که نتایج تمام اطلاعات، عملیات و پردازشها را به تصویر می کشند. امروزه کارت گرافیک های فوق‌العاده قدرتمندی مثل سری 10 انویدیا وجود دارند که البته قیمت گرانی هم دارند، اما این کارت گرافیک ها برای بازی‌های سنگینی همچون FIFA که با سرعتی بسیار بالا تصاویر آن‌ها عوض می شود مناسب هستند و برای طراحی گرافیک نیاز به کارت گرافیکی در این حد نیست. بلکه کارت گرافیک های سری 9 برای شما کافی است. البته حافظه گرافیکی را هم در این بین باید در نظر داشته باشید که حداقل 2 گیگابایت ظرفیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید کارت گرافیک

صفحه نمایش مناسب پروژه های گرافیکی

مانیتور

استادی میگفت ، صفحه نمایش برای گرافیست ها حکم بوم نقاش ها را دارد ؛  بدون صفحه نمایش مناسب آن گونه که باید، ایده‌های خلاقانه شما به ثمر نمی‌نشیند. برای انتخاب صفحه نمایش مناسب چند نکته را باید مد نظر داشت :

اندازه مناسب و رزولوشن: هر چه رزولوشن و سایز مانیتور شما بزرگتر باشد ، گرافیک بیشتری استفاده میشود. برخی از کاربران ترجیح میدهند از مانیتور های بسیار بزرگ استفاده کنند اما پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید از سایز های استاندارد استفاده کنید( نه خیلی کوچک که نتوانید پروژه هایتان را انجام بدهید و نه خیلی بزرگ که گرافیک بیشتری را به خود مشغول کند)

لمسی بودن : این ویژگی مثبت برای برخی از گرافیست ها مناسب است. اگر شما از نرم افزار هایی مثل ایلایستریتور یا کورل استفاده می کنید و ترجیح میدهید با قلم طرح بکشید ، ویژگی لمسی بودن مانیتور این کمک را به شما خواهد کرد.

Rate this post

ارسال یک نظر