نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

گوگل کروم

شخصی سازی مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم یکی از مرورگر های بزرگ و شناخته شده در میان کاربران است و به طور کلی این گوگل کروم مرورگری امن، سریع، ساده و باثبات است. گوگل کروم تفاوت بسیاری با دیگر رقیبانش ندارد. قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم از زبان‌های بسیاری مانند فارسی پشتیبانی می‌کند و در میان رقبایش توانسته افزونه‌های بسیاری برای خود انتشار دهد که کارایی آن را بهبود می‌بخشند.

ظاهر اولیه مرورگر گوگل کروم ، زیاد به دل کاربران نمی چسبد اما شما این اجازه را دارید که بتوانید بر اساس سلیقه ای خودتان ، این مرورگر را شخصی سازی کنید.

مرحله اول :

ابتدا به سراغ تعویض پس زمینه این مرورگر میرویم . شما میتوانید از پس زمینه های پیش فرض و پیشنهادی این مرورگر استفاده کنید و همچنین میتوانید پس زمینه دلخواهتان روی مرورگر اپلود کنید .

در صفحه home این مرورگر در قسمت پایین با کلیک بر روی آیکون چرخ دنده ( در برخی از مرورگر ها آیکون مداد ) وارد صفحه تغییر پس زمینه خواهید شد !

در این بخش میتوانید تصویر جدیدی را آپلود یا از همان تصاویر پیشنهادی استفاده کنید .

مرحله دوم :

اکنون وقت آن رسیده است تا نوار بالای مرورگر و بخش تب ها را شخصی سازی کنیم. ابتدا وارد از طریق سه نقظه کنار مرورگر وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید و گزینه شکل و ظاهر (Appearance) را انتخاب کنید. اکنون از طریق گزینه اول یعنی تم (Theme) وارد صفحه ای خواهید شد که میتوانید هر رنگ و ظاهری را برای مرورگر خود انتخاب کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر