نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

شیائومی

شکایت از مادر برد های سوخه گوشی های شیائومی

 اخیرا کاربران مختلفی طبق گفته ی gizmochina از گوشی شیائومی Mi 11 شکایت کرده اند . این شکایات مربوط به مادربرد مدل پرچمدار جدید است که ظاهراً برای یک سری از کاربران سوخته است. در ادامه این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی درباره جزئیات این شکایت صحبت خواهیم کرد.

طبق گزارش ITHome ، کاربران مختلف Mi 11 نظرات خود را در مورد این موضوع در حساب رسمی Weibo مدیر عامل شرکت Lei Jun ، اعلام کرده اند. در این نظرات ، افراد مختلف تجربه مشابه مادربردها را در تلفن های هوشمند Mi 11 خود در حال سوختن به اشتراک گذاشتند. متأسفانه در حال حاضر این مقام ارشد هنوز به هیچ یک از این اظهارنظرها پاسخ نداده است.

علاوه بر این ، کاربران مختلف اظهار داشتند که دستگاه های آنها داغ می شود و معتقدند این ممکن است در مورد سیستم اتلاف حرارت دستگاه باشد. اگرچه ، هم اکنون هیچ اظهارنظر رسمی توسط غول فناوری چینی نشده است. Mi 11 مدل شاخص 2021 این شرکت است که فروش چشمگیری را در کشور خود در چین ، تجربه کرد.

با این حال ، از آن زمان به بعد ، کاربران مختلف از مشکلات مختلفی مانند مصرف زیاد برق و عمر باتری کمتر ، همراه با اینکه دستگاه در بعضی مواقع بسیار گرم است ، شکایت دارند. چند کاربر اضافه کردند که انجام بازی های ویدئویی برای بیش از ده دقیقه باعث گرم شدن تلفن های هوشمند آنها از گرم شدن دست می شود.

اگر گوشی های شیائومی شما عزیزان هم دچار مشکلات فنی شده است ، میتوانید با کارشناسان ما در بخش فنی تماس برقرار کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر