نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ

لپ تاپ جدید شیائومی به نام Mi Laptop Pro

به تازگی شرکت شیائومی دو لپ تاپ جدید 14 و 15 اینچی با نام Mi Laptop Pro را به بازار های جهانی معرفی کرده است.

بنابراین ماهم در این مقاله تصمیم گرفتیم تا کمی درباره این دو لپ تاپ صحبت کنیم. معمولا کابران شیائومی را با دست بند های هوشمند به یاد می آورند اما لازم به ذکر است که این کمپانی در بخش تولید لپ تاپ هم فعالیت می کند و توانسته به خوبی اعتماد خریداران را جلب کند.

نزدیک به ۱۰ سال پیش و در بهار سال ۲۰۱۰، شیائومی توسط ۷ نفر تأسیس شد؛ شرکتی که کار خود را با ارائه‌ی نسخه‌ای دستکاری‌شده از سیستم‌عامل اندروید به‌نام MIUI آغاز کرد و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های دنیای فناوری تبدیل شده است. شیائومی تقریبا هر نوع کالایی از گوشی‌های هوشمند و لپ ‌تاپ گرفته تا عینک آفتابی و حتی حوله روانه بازار می‌کند.

لپ تاپ 15 اینچی شیائومی Mi Laptop Pro

مدلی 15 اینچی این لپ تاپ‌ها از نمایشگر E4 OLED بهره می‌برد که همان پنلی است که در گ گوشی پرچم‌دار شیائومی به کار رفته بود. روشنایی 600 نیتسی این پنل برای نمایشگر لپ تاپ بسیار بالاست که البته به لطف قابلیت DC dimming این روشنایی قابل کنترل است. این نمایشگر دارای رزولوشن 3.5K، تراکم پیکسلی 261 پیکسل بر اینچ و نسبت ابعاد 16 به 10 است.

جالب اینجاست که نمایشگر به کار رفته در این گوشی یک ویژگی دیگر هم از گوشی‌های هوشمند به ارث برده است و آن هم بهره بردن از محافظ گوریلا گلس است. نکته‌ی مهم دیگر این است که این لپ تاپ بسیار باریک طراحی شده است و ضخامت آن تنها به 15.9 میلی متر می‌رسد.

مشخصات فنی :

  • در نسخه های استاندارد از پردازنده core i5 و در نسخه های حرفه ای تر از پردازنده core i7 استفاده شده است.
  • در این لپ تاپ از  پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX450 با 2 گیگابایت حافظه استفاده شده است.
  • در لپ تاپ 15″ Mi Laptop Pro از یک باتری 66 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی استفاده شده است.
  • همچنین این لپ تاپ از دو پورت   USB-C پشتیبانی میکند.

لپ تاپ 14 اینچی شیائومی Mi Laptop Pro

در صورتی که به یک لپ تاپ جمع و جورتر نیاز دارید که حمل آن ساده‌تر باشد، لپ تاپ “Xiaomi Mi Laptop Pro 14 گزینه‌ی مناسب شماست که باریک‌تر (حدود 15.6 میلی متر) بوده و وزن سبک‌تری (حدود 1.5 کیلوگرم) دارد. نمایشگر این لپ تاپ از نوع LCD بوده و دارای رزولوشن 2.5K، رفرش ریت 120 هرتزی و نسبت ابعاد 16 به 10 است.

مشخصات فنی :

  • برای ساخت این لپ تاپ هم از پردازنده core i5 و core i7 استفاده شده است
  • این لپ تاپ دارای پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX450 میباشد.
Rate this post

ارسال یک نظر