نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

آنتی ویروس

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان برای سیستم عامل اندروید

هر نوع سیستم عاملی با تهدید های مختلف مثل هک شدن ، ویروسی شدن ، تروجان و … رو به رو است و بهترین راه حفاظت استفاده از آنتی ویروس ها میباشد . امروزه ما شاهد آن هستیم که در هرخانواده ای اکثر اعضای ان خانواده از گوشی موبایل استفاده میکنند. با توجه به  آنکه خرید گوشی های سامسونگ و شیائومی در کشورمان بسیار متداول تر است ، از این رو درصد آلوده شدن سیستم عامل این گوشی ها نیز بیشتر خواهد بود. گوشی های دیگری نظیر هووایی ، نوکیا و … نیز از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند و در کنار این موضوع ، تفاوتی ندارد که شما از چه ورژن اندرویدی استفاده می کنید ؛ بلکه همواره گوشی شما با تهدید آلوده شدن مواجه است.

سیستم عامل اندروید برای حفاظت از گوشی شما یک سری قوانینی را وضع کرده است ولی اندیشه های شرکت گوگل به قدر کافی قدرتمند نیست که از گوشی  شما  در برابر تهدید های بزرگتر حفاظت کند!

در این پست آموزشی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، بهترین آنتی ویروس های رایگان برای سیستم عامل اندروید معرفی خواهیم کرد. آنتی ویروس های زیادی در گوگل پلی وجود دارد ولی همه ی آن ها کارایی لازم را ندارند و از طرفی خرید یک آنتی ویروس خارجی برای عزیزان ایرانی غیرممکن است. به همین منظور با کفیت ترین آنتی ویروس های اندروید را در این بخش برای شما آماده کرده ایم.

آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس Avast

اگر دانش محدودی در دنیای نرم افزار و تکنولوژی داشته باشید ، نام Avast را حتما یک بار شنیده اید. البته این آنتی ویروس به دو صورت رایگان و غیر رایگان ارائه شده است. طبیعتا نسخه های رایگان برای استفاده از برخی از ابزار ها برای شما محدودیت هایی قرار داده اند ؛ در کنار این موضوع در نسخه رایگان این نرم افزار شاهد یک سری تبلیغات خواهیم بود.

آنتی ویروس Kaspersky

این نرم افزار آنتی ویروس برای اندروید یک برنامه امنیتی قابل توجه و یکی از بهترین برنامه های ضد ویروس برای اندروید می باشد که دارای نسخه رایگان و پولی است.
نسخه رایگان از ویژگی‌های اسکن دستی برنامه ها برای بد افزارها و ویروس ها برخوردار می باشد. از ویژگی های برتر آن می توان به محافظت در زمان واقعی، ضد سرقت، ضد فیشینگ و یک قفل برنامه برای محافظت بیشتر از برنامه‌های اساسی خود اشاره کرد.

آنتی ویروس Norton

برنامه اکثرا میزان تشخیص ۱۰۰ درصد را نشان می دهد و بد افزارها، نرم افزار های جاسوسی و ویروس هایی را که می‌توانند دستگاه شما را کُند کنند، حذف می کند.
این نرم افزار می تواند زنگ خطر را برای یافتن دستگاه گمشده خود ایجاد کند، از راه دور دستگاه خود را قفل کند تا از سرقت اطلاعات جلوگیری کند یا تماس یا پیام کوتاه ناخواسته را مسدود کند.

آنتی ویروس DFNDR

DFNDR یک آنتی ویروس رایگان برای اندروید است که عملکرد تلفن همراه هوشمند شما را بهینه می کند. موسسه AV-TEST آن را به عنوان یک برنامه ضد ویروس دارای رتبه برتر معرفی کرده است.

Rate this post

ارسال یک نظر