نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لنوو

معرفی لپ‌تاپ لنوو Legion

تمامی برند های لپ تاپ برای ساخت و تولید لپ تاپ های گیمینگ حساسیت و وسواس زیادی به خرج می دهند زیرا هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر ظاهر این لپ تاپ ها باید مورد پسند خریداران سراسر دنیا باشد. شرکت لنوو نیز از این سیاست پیروی می کند و با تولید لپ تاپ سری Legion سعی کرده است تا گوی رقابت را از سایر برند های بزرگ مثل ایسوس بگیرد.

در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، به بررسی و معرفی لپ‌تاپ لنوو Legion می پردازیم ، پس همراه ما باشید.

لنوو خانواده‌‌ی لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion خود را با محصولات جدیدی به‌روز کرد که درکنار بهره‌مندی از پردازنده‌های نسل دهمی سری H اینتل، به پردازنده‌های Ryzen 4000 از AMD نیز مجهز هستند و با جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی انویدیا در خانواده‌ی RTX و غیر RTX عرضه می‌شوند. لپ‌تاپ‌های جدید همچنین از باتری‌های بهینه‌سازی شده‌ی لنوو بهره می‌برند و دیگر قابلیت‌های آن‌ها همچون کیبورد، نمایشگر و فناوری‌های هدایت گرمایی نیز بهبود یافته است.

لپ‌تاپ لنوو Legion 5i و Legion 5 و Legion 5Pi

لنوو در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های میان‌رده‌ی گیمینگ، Legion 5i را با دو ابعاد نمایشگر ۱۵/۶ و ۱۷/۳ اینچی به بازار عرضه می‌کند. این لپ‌تاپ را می‌توان در قوی‌ترین پیکره‌برندی با پردازنده‌ی اصلی Core i7-10875H، پردازنده‌ی گرافیکی RTX 2060، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی، یک ترابایت حافظه‌ی PCIe SSD و یک ترابایت هارد درایو 7200rpm خریداری کرد.

هر دو مدل از لپ‌تاپ 5i با نمایشگرهای 1080p IPS عرضه می‌شوند. نسخه‌ی ۱۷/۳ اینچی با نمایشگر حداکثر ۱۴۴ هرتزی و نسخه‌ی ۱۵/۶ اینچی با نمایشگر حداکثر ۲۴۰ هرتزی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. این نمایشگرها از پردازنده‌های گرافیکی غیر RTX بهره می‌برند که شامل GTX 1650 و 1650Ti و 1660Ti می‌شود.

لپ‌تاپ لنوو Legion 7i

حرفه‌ای‌ترین لپ‌تاپ جدید لنوو به‌نام Legion 7i معرفی شد که از نمایشگر ۱۵/۶ اینچی 1080p IPS بهره می‌برد و می‌‌توان آن را با پردازنده‌ی Core i9-10980HK، پردازنده‌ی گرافیکی RTX 2080 SUPER Max-Q، حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایتی و یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی PCIe SSD و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی انتخابی Intel Optane خریداری کرد.

لپ‌تاپ لنوو Legion Y740Si

کاربرانی که نیاز به لپ‌تاپ‌های گیمینگ سبک‌تر دارند، لپ‌تاپ Y740Si با پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی Core i9-10880H، حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه‌ی یک ترابایتی PCIe SSD عرضه می‌شود. نمایشگر این لپ‌تاپ در نسخه‌های 4K و 1080p با ابعاد ۱۵/۶ اینچی دردسترس خواهد بود. لپ‌تاپ Y740Si تنها نسخه‌از محصولات سال ۲۰۲۰ دسته‌ی Legion محسوب می‌شود که حرف Y را در نامش یدک می‌کشد.

نتیجه گیری کلی :

لنوو سعی کرده است که با در نظر گرفتن شرایط خریداران لپ تاپ هایی در جهت بازی تولید و ارائه کند ، لپ تاپ های حرفه ای ، لپ تاپ های متوسط و سطح پایین

Rate this post

ارسال یک نظر