نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Inspiron

معرفی لپ تاپ دل سری اینسپایرون (Inspiron)

لپ تاپ های دل یکی دیگر از برند های معروف و بزرگ جهان هستند که هم طرفداران سرسختی دارند و هم منتقدان زیاد ! این لپ تاپ ها در طی سالها دچار فراز و نشیب هایی شدند بدین صورت که در دورانی از زمان در اوج قرار داشتند و در دوره ای دیگر نسبت به سایر رقبا افت زیادی داشتند ، اما در حال حاظر خانواده بزرگ لپ تاپ دل معمولا بین رده های دو تا سوم هر کشور قرار میگیرد و نشان دهنده این است که خریداران و مشتریان زیادی در سطح جهان دارد.

امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا لپ تاپ اینسپایرون (Inspiron) از خانواده دل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بررسی کلی اینسپایرون (Inspiron)

لپ‌تاپ دل Inspiron؛ انتخابی مناسب برای اکثر کاربران است به طوریکه از کاربری‌های ساده‌ی دانش‌آموزی و دانشجویی و خانگی تا کاربری‌های اداری و تولید محتوا، همگی انتخابی در دسته‌ی دل دارند. انواع لپ‌تاپ‌ها قدرتمند و ارزان‌قیمت و بزرگ یا بسیار باریک در خانواده‌ی محصولات دل Inspiron دیده ‌می‌شوند.

سخت افزار و مشخصات فنی این لپ تاپ

سری اینسپایرون (Inspiron) دارای مدل های مختلفی میباشد و در تمامی آن ها از پردازنده های اینتل استفاده شده است. نکته قابل توجهی که برای لپ تاپ های دل وجود دارد این است که برخی از قطعات این لپ تاپ قابل ارتقا هستند و یکی از دلایلی که خریدارن زیادی به سمت این برند روی آورده اند همین موضوع است !

سری Inspiron مدل 7200 :

شرکت دل در این سری از پردازنده core i7 و رم 16 گیگ استفاده کرده است که نشان دهنده این موضوع است که این سری برای پردازش های سنگین و برنامه نویسی های پیشرفته مناسب میباشد .

Rate this post

ارسال یک نظر