نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ گیمینگ ایسر

معرفی لپ تاپ های گیمینگ شرکت ایسر

گیمر ها بخش بزرگی از خریداران لپ تاپ بوده اند ، از این رو شرکت ایسر همانند سایر برند ها تمام تلاش خودش را کرده است تا بتواند با ارائه بهترین لپ تاپ ها (از نظر ظاهر ، کیبورد ، سخت افزار و … که در ادامه به آن می پردازیم ) مشتریان خودش را راضی نگه دارد. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، دو خانواده از لپ تاپ های گیمینگ شرکت ایسر را به شما عزیزان معرفی می کنیم . لپ تاپ های گیمینگ به خاطر حرفه ای بودن سخت افزار همیشه از نظر قیمت گران بوده اند و هستند و همین عامل باعث میشود تا تعداد زیادی مشتریان قدرت خرید این لپ تاپ را نداشته باشند. شرکت ایسر با در نظر گرفتن این موضوع که خیلی از بازی ها را میتوان روی حالت متوسط هم اجرا کرد ، لپ تاپ هایی تولید کرد تا از نظر اقتصادی مناسب باشد و از طرف دیگر ، سری دیگری نیز روانه بازار ها کرد که مناسب گیمر های حرفه ای و سطح بالا است.

در ادامه به بررسی دو لپ تاپ Nitro و Predator می پردازیم.

لپ‌تاپ ایسر سری Nitro

لپ‌تاپ ایسر سری Nitro ، مناسب گیمرها با بودجه‌ی محدود است که بتواند بازی ها را درحالت متوسط و پایین اجرا کنند . در ساخت این لپ تاپ سعی شده است که از جدیدترین فناوری ها استفاده شود و برای جلوگیری از افزایش قیمت آن سخت افزار قدرت مندی روی آن پیاده نشده است ؛ به عنوان مثال در این لپ تاپ ها از هارد SSD استفاده شده تا سرعت لپ تاپ نیز افزایش پیدا کند.

صفحه نمایش بزرگ از ویژگی های اصلی این لپ تاپ است اما بدون شک این لپ تاپ هم عیب های خودش را دارد. سری Nitro ظاهر چندان زیبایی ندارد و از صفحه کلید RGB پشتیبانی نمی کند . ورودی ها و خروجی های این لپ تا محدود است و وزن این لپ تاپ 2.2 کیلوگرم میباشد .

سری Nitro

مشخصات فنی سری Nitro

تا اینجای کار با این لپ تاپ آشنا شدید و الان وقت آن رسیده از نظر سخت افزاری این لپ تاپ را بررسی کنیم.

  • پردازنده : intel core i7
  • رم : 16 گیگ از نوع DDR4
  • : Nvidia با 4 گیگ حافه پردازنده داخلی

لپ‌تاپ ایسر سری Predator

لپ‌تاپ ایسر سری Predator؛ غول‌هایی مناسب گیمرهای حرفه‌ای ! با این لپ تاپ ها بدون افت فریم و لگ با خیال راحت بازی ها را در حالت very high بازی کنید . مهمترین نکته ای که Predator را از Nitro جدا می کند ، نور صفحه زمینه و قدرت باتری آن است ، امروزه گیمر ها تنها به دنبال اجرا شدن بازی نیستن بلکه ، صفحه کلید ، صدا ، مانیتور هم برای آن ها اهمیت ویژه ای دارد و شرکت ایسر توجه خاصی به این موارد داشته است .

  شرکت ایسر در عرصه لپ‌تاپ‌های گیمینگ یکی از مدعیان است. کمپانی ایسر اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود را در سال 2018 از خانواده Predator یا همان شکارچی معرفی نمود که از آن سال تا به حال، چه در جهان و چه در کشورمان، این کمپانی طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

سری Predator

مشخصات فنی سری Predator

بدنه این لپ تاپ فلزی است که در خنک شدن تاثیر مستقیمی دارد اما از طرفی وزن لپ تاپ را به 2.5 کیلوگرم رسانده است.

شرکت ایسر از یک ترابایت حافظه هارددیسک به همراه 256 گیگابایت حافظه SSD استفاده کرد . همچنین مشخصات رم و پردازنده این لپ تاپ تفاوتی با سری Nitro ندارد . ممکن است بپرسید با این وجود چه عاملی Predator را متمایز می کند ؟ در پاسخ به شما عزیزان باید بگویم ، در این لپ تاپ از گرافیک Nvidia با 6 گیگ پردازنده گرافیکی استفاده شده است.

در سری های قدیمی این لپ تاپ ، کیبورد فاقد نور RGB بود ولی در سریر های جدید از این تکنولوژی استفاده شده است.

Rate this post

ارسال یک نظر