نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

HP

معرفی لپ تاپ HP سری اسنشال (Essential)

شرکت HP با در نظر گرفتن این موضوع که همه خریداران لپ تاپ گیمیر یا گرافیست کار نیستند ، لپ تاپ های اقتصادی تولید کرده است که هم از لحاظ قیمت مناسب باشد و هم سخت افزار مناسب مصارف خانگی را داشته باشد. موسیقی گوش دادن ، دانلود فیلم و سریال ، پروژه های سطح پایین فتوشاپ و کار با نرم افزار آفیس نیاز مند به رم و پردازنده پیشرفته نیستند در نتیجه همین موضوع HP لپ تاپ هایی با قدرت کم تولید کرده است ، البته برخی از این لپ تاپ ها قابلیت ارتقا را دارند . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا سری اسنشال (Essential) را برای شما عزیزان بررسی کنیم.

در یک نگاه رزان‌ترین لپ‌تاپ‌های HP را سری اسنشال تشکیل می‌دهد. این لپ‌تاپ‌ها که در دو نسخه‌ی ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه می‌شوند، قیمت اندک را به عنوان اصلی‌ترین مولفه‌ی خود به‌همراه دارند. این موضوع منجر به کیفیت ساخت پایین و بدنه‌ی پلاستیکی آن‌ها شده است.

از لحاظ سخت افزاری نیز بیشتر لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت اچ‌پی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی HDD در کنار پردازنده‌های رده پایین پنتیوم و سلرون عرضه می‌شوند، اما می‌توانید پردازنده‌های اینتل سری Core i را نیز در آن‌ها مشاهده کنید. 

در این لپ تاپ ها از پردازنده های گرافیکی استفاده نشده است ، بنابراین تنها بازی های سبکی مثل جنگ های صلیبی و جنرال بر روی آن اجرا میشوند.

Rate this post

ارسال یک نظر