نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار هایی که ویندوز را کند میکند

معرفی نرم افزار هایی که ویندوز شما را کند می کنند.

در دنیای نرم افزار ها ، یک سری از برنامه هایی هستند که سرعت ویندوز شما را کاهش می دهند. در واقع این نرم افزار در کنار اینکه سخت افزار شما را مشغول می کنند ، در پس زمینه ویندوز هم اجرا میشوند و به فعالیت خود ادامه می دهند. حتی در این میان یک سری از نرم افزار هایی وجود دارد که حجم اولیه بسیار کمی دارند ولی به خاطر فعالیتی که در ویندوز دارند ، میزان قابل توجهی از هارد و رم شما را درگیر می کنند. در ادامه این آموزش به معرفی نرم افزار هایی می پردازیم که ویندوز شما را کند می کنند.

نرم افزار های آنتی ویروس

وظیفه اصلی آنتی ویروس ها مراقبت اطلاعات شما در برابر ویروس ها و … است. از زمانی که شما وارد صفحه اصلی ویندوز میشوید ، آنتی ویروس ها شروع به فعالیت می کنند. در واقع بدون آنکه نیاز باشد شما کاری را انجام دهید ، خزنده و کاوش گر آنتی ویروس در سطح هارد شما آماده باش است و در میان برخی از فایل های جدید را مورد جست و جو قرار میدهد. همچنین این آنتی ویروس پس از نصب به طور مداوم اجرا میشود و این اجرا شدن به این معناست که بخشی از هارد و رم شما را مشغول می کند!

نرم افزار هایی که ویندوز شما را کند می کنند.

انتی ویروس ها تقریبا روزی دو تا سه بار آپدیت روزانه دریافت می کنند ، در نتیجه این آپدیت مجدد بخش بیشتر از سخت افزار شما اشغال میشود.

نرم افزار spotify

این نرم افزار نیز ، همانند آنتی ویروس به محض روشن شدن ویندوز اجرا و در پس زمینه ویندوز شما شروع به فعالیت می کند.

نرم افزار هایی که کتابخانه پر حجم دارند

یک سری دیگر از نرم افزار ها هستند که حجم نسبتا زیادی دارند و به صورت کلی برای ویندوز سنگین هستند. زمانی که این نرم افزار در مسیر پیش فرض ( درایوی که در آن ویندوز نصب شده) نصب میشود ، پردازنده موظف است تا آن ها را نیز پردازش کند و به طور کامل بالا بیاورد. در ادامه برخی از نرم افزار های سنگین را معرفی می کنیم:

نرم افزار های ویرایش فیلم

اغلب این نرم افزار ها ، از محصولات شرکت ادوبی هستند . نرم افزار های پریمیر ، فتوشاپ ، کورل و… به خاطر داشتن کتابخانه های سنگین و پر حجم ، پس از مدتی ویندوز شما را کندتر می کنند.

بازی های رایانه ای

نسل جدید از بازی های رایانه ای دارای حجمی بالا 80 گیگ میباشد. این میزان حجم قابلیت این را دارد که ویندوز سیستم شما را کند تر کند.

نرم افزار های برنامه نویسی

برخی از نرم افزارهای برنامه نویسی ، حجمی بالای 40 گیگ دارند ! این نرم افزار ها حاوی کتابخانه های بیشماری هستند . اگر شما یک برنامه نویس هستید و با مشکل کندی سرعت مواجه شده اید ، پیشنهاد میشود که از هارد های SSD استفاده کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر