نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ ایسر

معرفی و بررسی لپ تاپ ایسر نیترو 7

یکی از لپ تاپ های مناسب برای گروه گیمر ها ، لپ تاپ ایسر نیترو 7 میباشد که در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم این لپ تاپ را بررسی کنیم.

سری لپ‌تاپ‌های «نیترو» جزو شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ جهان محسوب می‌شود. ایسر این لپ‌تاپ‌ها را برای کاربرانی طراحی کرده است که توان خرید مدل‌های لوکس بازار مثل ایسر Predator یا ایسوس Strix یا ام‌ اس‌ آی GT را ندارند؛ ولی می‌خواهند لپ‌تاپ مخصوص بازی توانمند و خوش‌ساختی داشته باشند.

لپ تاپ ایسر نیترو 7

 در مدل‌های مختلف با سخت‌افزار متفاوتی وارد بازار شده است؛ ولی مدلی که برای بررسی مهمان زومیت بود، از نسل نهم پردازنده‌های Core i7 درکنار کارت گرافیک GeForce GTX 1650 و حافظه‌ ذخیره ‌سازی بسیار جذاب یک ترابایت SSD از نوع M.2 بهره می‌برد. تمام این‌ها در بدنه‌ی آلومینیومی خوش‌ساختی قرار دارد که از نمایشگری مات و کیبورد جزیره‌ای و مجموعه‌ی متوعی از درگاه‌های ارتباطی محافظت می‌کند.

مشخصات فنی نیترو 7

بدون شک اگر شما قصد خرید لپ تاپ نیترو 7 را دارید ؛ حتما به دنبال مشخصات فنی آن نیز هستید :

  • پردازنده : Core i7
  • هارد : 1 ترابایت
  • رم : 16 گیگ
  • پردازنده گرافیکی : 4 گیگ
  • صفحه نمایش : 15.6 اینچ

پورت ها و خروجی ها:

پشتیبانی ازتمامی درگاه ها و پورت ها به غیر از VGA و DVI

طراحی نیترو 7

در طراحی های قبلی ، انتقدات زیادی به شکل و ظاهر لپ تاپ های ایسر وارد شد و این طور که به نظر میرسد ایسر درس خوبی از این انتقادات گرفت و برای طراحی نیترو 7 زمان بیشتری را صرف کرد؛ بدین صورت که طرح نیترو 7 چند سطح فراتر  از سری Predator  قرار دارد.

‌نیترو ۷ ضخامت استانداردی دارد. وزن ۲٫۵ کیلوگرمی Nitro 7 هم درمقایسه‌با لپ‌تاپ‌های مشابه، عدد مناسبی به‌نظر می‌رسد؛ البته تا وقتی که آن را با لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت ساخت شرکت ریزر مقایسه نکنید.

صفحه‌کلید و تاچ ‌پد

صفحه‌کلید نیترو 7

میتوانیم بگوییم که صفحه‌کلید نیترو 7 اندکی بزرگ است اما با توجه به این که برای بازی طراحی شده است بنابراین استاندارد لپ تاپ های گیمینگ در آن رعایت شده است.

از نظر ظاهری تاچ‌ پد  تا نزدیک لبه‌ها کشیده و به ترکیبی از رنگ‌های قرمز و مشکی مزین شده است ؛ این در حالی است که اکثر گیمر ها به رنگ های RGB علاقه بیشتری دارند تا استفاده از قرمز تک رنگ.

گستردگی و وسعت کیبورد ایسر نیترو ۷ کارکردن با آن را برای افرادی با دست‌های بزرگ آسان‌تر می‌سازد. بخش کلید‌های ماشین‌حساب یا NumPad کوچک‌تر شده است تا بقیه کلید‌های روی کیبورد بزرگ‌تر باشند و حس راحتی حین بازی و کار بدهند.

اما به طور کلی برخی از دکمه های کیبورد در جای مناسب و استاندارد قرار ندارند!

اسپیکر ها

اسپیکرهای استریوی ایسر نیترو ۷ زیر لپ‌تاپ قرار گرفته‌اند و متأسفانه به‌لحاظ بلندی صدای ناامیدکننده ظاهر می‌شوند؛ هرچند وضوح و شفافیت صدایشان راضی‌کننده باشد. چنانچه به‌دنبال تهیه‌ی لپ‌تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۷ هستید، بهتر است هدفون مناسبی نیز دراختیار داشته باشید.

باتری

برای تأمین انرژی موردنیاز لپ‌تاپ قدرتمندی همچون Acer Nitro 7 به وجود باتری حجیمی نیز داریم؛ اما مهندسان شرکت تایوانی ترجیح داده‌اند این لپ‌تاپ گیمینگ را به باتری لیتیوم‌یونی نسبتا کم‌حجم ۵۷٫۵ وات‌ساعتی مجهز کنند.

ایسر همراه نیترو ۷ شارژر ۱۳۵ واتی ارائه می‌دهد که روی کاغذ، در شارژ دستگاه حتی زیر بارهای پردازشی شدید مشکلی نخواهد داشت.

جمع بندی کلی

نکات مثبت :

  • طراحی استاندارد و مناسب
  • پورت ها و درگاه ها ی متفاوت
  • کیبورد مناسب تایپ

نکات منفی :

  • روشنایی متوسط صفحه نمایش
  • کیبورد برای بازی مناسب نیست
  • اسپیکر های ضعیف
  • شارژدهی متوسط
Rate this post

ارسال یک نظر