نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار پشتیبان گیری

معرفی 3 نرم افزار قدرت مند برای بک آپ گیری از کامپیوتر

بک آپ گرفتن بخش بسیار مهم و حیاتی است ، به طوریکه بهتر است هر ماه یک بار شما از تمام سیستم یک پشتیبانی اطلاعات بگیرید. همچنین بک آپ گرفتن دلایل دیگری نیز میتواند داشته باشد ، برای مثال اگر شما قصد داشته باشید که ویندوز جدیدی را نصب کنید یا به روز رسانی خاصی را انجام دهید ، بهتر است که از تمامی اطلاعات یک نسخه پشتیبان داشته باشید.

در ادامه این بخش ، به بررسی 3 مورد از قدرتمندترین نرم افزار های بکاپ گیری می پردازیم.

نرم افزار KLS Backup

نرم افزار KLS Backup ،  این امکان را به شما می دهد تا از اطلاعات خود فایل های پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزاربه شما امکان تهیه ی BackUp از اطلاعات درون کامپیوتر ؛ فایل های درون شبکه داخلی ، سرورهای ftp و CD/DVD را می دهد.

بهترین راه حل برای آزاد کردن فضای دیسک سخت، گرفتن فایل های پشتیبان از اطلاعات و پاک کردن آن ها از هارد دیسک است. KLS Backup از اطلاعات شخصی شما فایل های پشتیبان تهیه کرده و فضای دیسک سخت را آزاد می کند. KLS Backup که از سافت 98 دانلود می کنید می تواند بعد از BackUp گیری، فایل پشتیبان را به صورت غیر فشرده و یا فشرده با قالب (Zip) ، 7-Zip یا SQX ذخیره کند.

مهمترین ویژگی های این نرم افزار :

  • توانایی همزمان سازی اطلاعات یک پوشه با پوشه ی دیگر در کامپیوتر یا شبکه داخلی
  • توانایی همزمان سازی اطلاعات یک پوشه در کامپیوتر یا شبکه داخلی با سرور ftp
  • دسترسی آسان برای افراد مبتدی  ، دارای تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای
  • فابلیت BackUp گیری از فایل ها به صورت کامل و توسعه یافته
  • ثبت رویداد ها و وقایع اتفاق افتاده در برنامه و ارسال آن ها به Email

نرم افزار O&O DiskImage

نرم افزار O&O DiskImage ، یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه، ساخت و ایجاد Image و یا در واقع پشتیبانی کامل و مطابق اصل از دیسک از پارتیشن های سخت دیسک می باشد. نرم افزار O&O DiskImage ابزاری برای تهیه DiskImage است که در حین تهیه نسخه های پشتیبان از دیسک سخت، سیستم عامل را از کار باز نمیدارد. البته شما مجبورید تمام برنامه های خود را حین کار با این نرم افزار، غیر فعال نگه دارید. 

نرم افزار Iperius Backup

نرم افزار Iperius Backup ، نرم افزاری کاربردی و حرفه ای برای استفاده از سرویس های حافظه ابری که توسط کمپانی‌ های مشهور مانند گوگل یا مایکروسافت ارائه میشود. تنها با یک کلیک ساده قادر خواهید بود فایل هایتان را در Google drive یا Dropbox یا Microsoft skydrive ذخیره نمایید. 

بیشتر بخوانید : آشنایی با فضاهای ابری ذخیره سازی رایگان

Rate this post

ارسال یک نظر