نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

SE 2022 vs Galaxy S21 FE

مقایسه آیفون SE 2022 با Galaxy S21 FE

اخیرا شاهد معرفی آیفون SE 2022 بودیم که با ویژگی‌هایی مشابه Galaxy S21 FE به بازار آمد. این مدل از آیفون مانند گلکسی S21 FE، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه اما با ویژگی‌های موجود جزو گوشی‌های پرچمدار محسوب می‌شود. هر دو دارای شباهت‌هایی نظیر دسترسی به شبکه 5G و شارژ بی‌سیم هستند. از سوی دیگر، اندازه نمایشگر و دوربین‌ها، از ویژگی‌هایی هستند که این دو را از یکدیگر متمایز می‌سازد.

 نمایشگر و طراحی

ظاهرا نمایشگر گوشی‌های هوشمند Galaxy S21 FE و آیفون SE 2022 اصلی‌ترین تفاوت میان این دو گوشی است. برخی از کاربران نمایشگر بزرگ سامسونگ را ترجیح می‌دهند، همچنین بسیاری از کاربران نیز بیشتر به اندازه کوچک تلفن همراه اپل علاقه‌مند هستند. پنل نمایشگر آیفون SE 2022 4.7 اینچی بوده که از طراحی مشابه آیفون ۸ پیروی می‌کند. در حالی که گوشی کره‌ای Galaxy S21 FE دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی است.

مقایسه دوربین 

گلکسی S21 FE در قسمت پشت به مجموعه دوربین‌های سه گانه مجهز شده است، در حالی که آیفون SE 2022 تنها یک دوربین دارد. به این ترتیب، سامسونگ امکان تجربه ویژگی‌هایی را برای کاربران فراهم کرده که با آیفون SE 2022 امکان پذیر نیست، که یکی از این ویژگی‌ها توانایی عکاسی با فریم باز است.

تنظیمات دوربین آیفون SE 2022 به شرح زیر است

  •         ۱۲ مگاپیکسل اصلی (f/1.8)
  •         دوربین جلو ۷ مگاپیکسل (f/2.2)
Rate this post

ارسال یک نظر