نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

رمز گذاشتن بر روی مرورگر

مهمترین افزونه های گوگل کروم

افزونه های گوگل کروم همانند تجهیزات جانبی وسایل الکترونیکی عمل می‌کنند: باعث افزایش کارایی و افزودن قابلیت‌های جدید به مرورگر می‌شوند!

در این مقاله، با فهرستی از افزونه های برتر کروم آشنا می‌شوید. اگر جزو کاربرانی هستید که بخشی زیادی از روز با کروم  کار می‌کنید، حتما این افزونه‌ها را نصب کنید.

افزونه Last Pass

لست پس را همین حالا نصب کنید؛ زیرا آن را می‌توان در دسته‌ی افزونه‌های کاربردی قرار داد که می‌تواند شما را در خیلی از موقعیت‌ها نجات دهد. این افزونه به برنامه‌ی محبوب LastPass تعلق دارد که به‌کمک آن می‌توانید نام کاربری و رمز‌عبور خود در سایت‌های مختلف را ذخیره‌ کنید.

افزونه AdBlock Plus

مشکل مواجه‌شدن با تبلیغات‌های اذیت‌کننده در سایت‌های مختلف باعث می‌شود از محتواهای آن کمتر لذت برده شود؛ به‌همین‌دلیل، توصیه می‌کنم از افزونه‌ی کروم Adblock Plus استفاده کنید. این افزونه اکثر تبلیغات موجود در صفحه‌ی سایت را مسدود می‌کند تا درگیر آن نباشیم.

نصب افزونه کروم Momentum

از بهترین افزونه های رایگان کروم می‌توان به Momentum اشاره کرد. با استفاده از این افزونه هر تبی که در کروم باز می‌کنید دارای پس زمینه‌ای زیبا است و اطلاعات مفیدی مانند زمان و تاریخ نیز در آن درج شده است.

افزونه کروم: Zoom

Zoom یکی دیگر از بهترین افزونه های رایگان کروم است که برای برنامه زوم ساخته شده است. با این افزونه می‌توانید میتینگ‌های زوم خود را به راحتی برنامه‌ریزی کنید، اتاق بسازید، آدرس آن را برای دیگران ارسال کنید و… .

افزونه Mercury Reader

اگر اهل مطالعه در اینترنت و فضای مجازی هستید،‌ مطمئن باشید افزونه‌ی کروم Mercury Reader یکی از افزونه‌های کاربردی برایتان است که با کمک آن می‌توانید مطالعه‌ی خود در اینترنت را شخصی‌سازی کنید. این افزونه صفحه‌ی مدنظرتان را تغییر می‌دهد تا بتوانید از خواندن مطلب و محتوا لذت ببرید. متن و تصویرهای مهم مطلب را افزونه‌ی خواننده‌ی مرکوری بزرگ‌تر می‌کند تا بتوانید تجربه‌ی راحت‌تری در جست‌وجو بین محتوای دلخواهتان کسب کنید.

افزونه Office

در ابتدا باورکردن این موضوع کار سختی است که بسته‌ی نرم‌افزاری پرکاربرد و حجیمی همچون Microsoft Office در یک افزونه‌ی کروم خلاصه شده باشد. افزونه‌ی کروم آفیس این قابلیت را به شما می‌دهد تا در زمان دلخواه تنها با افزونه‌ی کروم خود فایل جدیدی ایجاد کنید و مانند برنامه‌ی اصلی آفیس با آن تعامل ایجاد کنید تا بتوانید محتوای موردنیاز خود را تولید کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر