نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار بهینه سازی ویندوز

نرم افزار افزایش سرعت ویندوز

بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز یکی از دغدغه های هر کاربر ویندوزی می باشد. سیستم عامل ویندوز این قابلیت را دارد تا با نصب نرم افزار هایی بتوانید سرعت آن را افزایش دهید. در واقع عملکرد این نرم افزار ها بر اساس بهینه سازی ویندوز است. این بهینه سازی باعث میشود تا با صرف انرژی کمتر، سیستم عملکرد بهتری داشته باشد.

نرم افزار Wise Care 365

بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی‌ها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید.

نرم افزار Advanced SystemCare PRO

نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می‌دهد باعث افزایش سرعت و کارایی چند برابری سیستم شما می‌شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می‌کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می‌کند.

نرم افزار CCleaner

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می‌آید را از بین ببرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر