نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار جایگزین TeamViewer

نرم افزار جایگزین برای TeamViewer

نرم افزار TeamViewer ، جزو سرویس های محبوبی است که به کاربران اجازه می دهد از طریق اینترنت به لپ تاپ و یا کامپیوتر کاربر مورد نظر متصل شوید.

این نرم افزار با برقراری یک ارتباط امن ، دو سیستم را به یکدیگر متصل میکند و شما میتوانید در سیستم مقابل ، هر تغییری مثل نصب کردن یک نرم افزار را انجام دهید.

متاسفانه این نرم افزار آی پی های ایرانی را تحریم کرده ، بنابراین در این بخش به معرفی نرم افزار های جایگزین برای TeamViewer می پردازیم.

افزونه Chrome Remote Desktop

Chrome Remote Desktop ، افزونه‌ی محبوب و معروف مرورگر کروم است که به‌سادگی و به‌طور رایگان، دانلود و نصب می‌شود.

کافی است وارد مرورگر کروم و بخش افزونه‌ها شوید تا بتوانید Chrome Remote Desktop را به‌طور رایگان دانلود و فعال کنید.

به همین سادگی، از این پس می‌توانید از داخل مرورگر کروم به سیستم مقصد متصل شوید و آن را کنترل کنید.

همچنین به لطف اپلیکیشن موبایل Chrome Remote Desktop، می‌توانید از طریق موبایل نیز به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید و آن را کنترل کنید.

نرم افزار Ammyy Admin

یکی از نرم افزار های جایگزین برای نرم افزار TeamViewer ، تولید شده است ، نرم افزار Ammyy Admin نام دارد. از ویژگی های این نرم افزار حجم بسیار پایین آن میباشد.

ابتدا این برنامه را دانلود و روی هر دو سیستم مبدأ و مقصد اجرا کنید. سپس با اطلاعات داده‌شده، می‌توانید اتصال بین دو کامپیوتر را برقرار کنید.

نرم افزار Windows Remote Desktop Connection

مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض ابزاری برای کنترل از راه دور یک کامپیوتر در ویندوز تعبیه کرده که تحت عنوان Windows Remote Desktop Connection در اختیار کاربران قرار گرفته است.

درواقع شما بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای و تنها با استفاده از همین ابزار، قادر خواهید بود به کامپیوترهای دیگر متصل شوید و آن‌ها را از راه دور کنترل کنید.

البته این برنامه ممکن است در نسخه های مختلف ویندوز فعال نباشد و یا قبلا توسط کاربر حذف شده باشد.

در ادامه تعدادی از نرم افزار هایم محبوب و پر کاربرد را معرفی می کنیم.

نرم افزار AnyDesk

آخرین نرم افزاری که در این بخش به معرفی آن میپردازیم AnyDesk نام دارد . این نرم افزار جزو محبوبیت ترین نرم افزار های ارتباط بین سیستم ها میباشد.

از دلایل محبوبیت AnyDesk میتوانیم به پشتیبانی آن از مک و لینوکس اشاره کنیم. همچنین به کمک اپلیکیشن موبایل AnyDesk می‌توانید از طریق موبایل نیز اقدام به کنترل کامپیوتر مورد نظر کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر