نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار مدریریت پسورد

نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز

با وجود سیستم های مختلف ، اکانت های گوناگون نیاز به حفظ و ذخیره سازی پسورد از اهمیت ویژه ای برخوردار است . نرم افزار های مختلفی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا تمامی پسورد هایتان را به سادگی ذخیره و مدیریت کنید. در این بخش قرار است تعدادی از نرم افزار های قدرتمند برای مدیریت پسورد معرفی کنیم.

KeePass Password Safe :

به خاطر سپردن تمام رمزها هم عملاً کار غیر ممکنی است. پس چاره کار استفاده از نرم افزار KeePass است. این نرم‌افزار ساخته شده‌ تا مانند گاوصندوقی کار نگهداری از رمزهای عبور شما را انجام دهند. به طور معمول برای دسترسی به رمزهای نگه داری شده در این نرم‌افزارها، شما به یک رمز اصلی یا در‌ واقع یک شاه‌کلید نیاز دارید. و کافی است همان یک رمز را به خاطر بسپارید. بقیه کارها توسط نرم‌افزار پسورد منیجر برای شما انجام می شود.

Password Depot :

نرم افزاری قدرتمند جهت حفاظت از پسوردهای محرمانه و مهم از دسترسی خارجی می باشد. به وسیله این نرم افزار می توانید به راحتی بر روی پوشه های شخصی خود رمز بگذارید. نرم افزار Password Depot از الگوریتم ها امنیتی بسیار حرفه ای استفاده می کند که در نوع خود بی نظیر است.

 نرم افزار Password Depot شامل ابزاری برای ساخت پسورد هست و می توانید به كمك آن پسوردهایی غیر قابل حدس زدن یا كرك شدن ( به روش دیكشنری و … ) بسازید و مورد استفاده قرار دهید. 

LastPass Password Manager :

نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی است که با استفاده از آن دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلفی باشید که در سایت های گوناگون دارید. LastPass از مرورگرهای محبوبی همچون Internet Explorer, Firefox, Edge, Chrome, Opera پشتیبانی می کند و امکانی را برای شما فراهم می کند تا در استفاده از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار مجبور به وارد نمودن آن باشید.

Rate this post

ارسال یک نظر