نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

سافاری

نصب مرورگر اپل سافاری در ویندوز

شرکت اپل همیشه رقیبی بزرگ و سنتی به نام ماکروسافت داشته است. از آنجا اکثر محصولات اپل انحصاری و مخصوص سیستم عامل های اپل است، این بار شرکت اپل حاظر شده است که نسخه مرورگر سافاری برای ویندوز را ارائه کند!

در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید.

ویژگی های سافاری

سرعت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریعتر و حتی به گفته Apple طبق آزمایشات انجام شده 4.5 برابر سریعتر از نسخه های قبلی نیز می باشد. در مورد این که آیا از دیگر مرورگرها هم سریعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجرای هرچه بهتر جاوا اسکریپت ها این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد.

. Safari که حالا بیش از 70 میلیون کاربر در دنیا دارد در نسخه 4 قصد دارد تا با کنار زدن تمامی رقبا به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود، هرچند کار سختی دارد اما شاید با این همه قابلیت کلیدی جدید و با این محیط کاربری فوق العاده جذاب زیاد دور از دسترس نباشد. یکی از قابلیت هایی که در Safari 5 بسیار نمایان است، وجود Top Sites نیز می باشد. این امکان جالب که قبلا در نسخه های مختلف Opera نمونه هایی را از آن دیده بودیم باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر