نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ویندوز 10

چرا تصاویر در ویندوز 10 باز نمیشود؟

در ویندوز 10 بر خلاف ویندوز 7 از یک نرم افزار داخلی برای باز شدن تصاویر استفاده میشود . این برنامه یک سری امکانات اولیه برای ویرایش تصویر را در اختیار کاربر قرار میدهد ( مثل نوشتن متن روی تصویر ) در نتیجه همین موضوع تصاویر در ویندوز 10 با سرعت پایین باز میشوند یا در برخی مواقع کلا باز نمیشود .

امروز در این مقاله قصد داریم ، راه کار های حل مشکل باز نشدن تصاویر در ویندوز 10 را بررسی کنیم.

استفاده از Windows Photo Viewer

برنامه Windows Photo Viewer را حتما به یاد دارید که در نسخه های قبلی ویندوز 7 وجود داشت، اما در ویندوز 10 به طور پیشفرض این برنامه غیر فعال شده است و این باعث باز نشدن عکس در ویندوز 10 می گردد، برای فعال سازی این نرم افزار باید از طریق رجیستری اقدام کنید.

نصب نرم افزاری دیگر برای نمایش عکس ها

نرم افزار های متعددی توسعه یافته اند تا بتوانید از آن ها برای نمایش تصاویر در ویندوز استفاده کنید و مشکل باز نشدن عکس در ویندوز 10 تان را برطرف کنید. ما پس از بررسی نرم افزار های مختلف به این نتیجه رسیدیم که Picasa سرعت اجرای بالایی در این کار دارد و امکانات متعددی نیز ارائه می دهد.

جایگزین کردن هارد HDD با حافظه SSD 

حافظه SSD جزو نسل جدید حافظه های سیستم های رایانه ای است و نسب به حافظه HDD بسیار سریع تر است. جایگزین کردن هارد HDD با حافظه SSD میتواند روند باز شدن تصاویر را در ویندوز بهبود ببخشد. 

Rate this post

ارسال یک نظر