نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

دوربین گوشی شیائومی

کدام گوشی شیائومی دوربین بهتری دارد؟

یکی از اولویت‌های مهم خرید گوشی  بسیاری از کاربران، بهرمندی از یک دوربین مناسب عکاسی با موبایل است و خوشبختانه شیائومی در این زمینه همیشه پیشتاز بوده و حتی برای اولین بار این شرکت بود که از عدد ۱۰۸ مگاپیسکل برای دوربین‌ها خود استفاده کرد.

مشخصاتی که دوربین‌های هر گوشی دارند، باعث می‌شود که از دیگری متمایز شده و به عنوان بهترین دوربین گوشی Xiaomi در نظر گرفته شود. اما دوربین کدام گوشی شیائومی بهتر است؟

معرفی سایت Dxomark

سایت Dxomark در سال ۲۰۰۸ در زمینه ارزیابی دوربین گوشی‌های هوشمند، شروع به فعالیت کرد. این سایت به طور تخصصی بخش‌های مختلف دوربین اصلی و همچنین دیگر دوربین‌ها را مورد بررسی قرار داده و به هر بخش نمره‌ای اختصاص می‌دهد. در نهایت میانگین این نمره‌ها نمره‌ی نهایی دوربین یک گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

دوربین گوشی Mi 11 Ultra

در حال حاضر عنوان بهترین دوربین گوشی شیائومی متعلق به پرچمدار سال ۲۰۲۱ این برند، یعنی “Mi 11 Ultra” است، دوربین این گوشی حتی به عنوان دومین دوربین برتر از نظر بنچمارک معروف دگزومارک انتخاب شده است.

بهترین دوربین گوشی شیائومی

دوربین گوشی Xiaomi Mi 11

در پاسخ به این سوال که دوربین کدام گوشی شیائومی بهتر است باید گفت که بعد از پرچمدار این برند، “Xiaomi mi11” یکی از بهترین دوربین گوشی های شیائومی را دارد که با کمک رزولوشن بالای لنز و پردازش عالی تراشه، خروجی فوق‌العاده‌ای را تحویل کاربر می‌دهد.

لنز اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل
• لنز‌ماکرو: ۵ مگاپیکسل
• لنز اولتراواید: ۱۳ مگاپیکسل با پوشش ۱۲۳ درجه
• دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل

دوربین گوشی Xiaomi Mi 11i

اگر به دنبال گوشی شیائومی با دوربین عالی هستید، حتما “Mi11i” را نیز بررسی کنید. این مدل هم از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه تراشه Snapdragon 888 استفاده کرده و انتظار داریم حداقل عملکرد مشابهی به نسخی اصلی داشته باشد.

در لنز اصلی این گوشی دیگر خبری از OIS نیست و تصاویرش به اندازه Mi 11 شارپ و دقیق نیستند و تنها ایرادی که به لنز اصلی این مدل وارد است، نمایش رنگ اغراق‌آمیز آنست که باعث می‌شوند تصاویر از حالت طبیعی خود خارج شود.

دوربین گوشی Xiaomi 11T

بهترین دوربین گوشی شیائومی در محدوده قیمتی ۱۰ الی ۱۱ میلیون تومان متعلق به این مدل است، این گوشی دقیقاً از همان چیدمان ۱۱T Pro استفاده کرده، با این تفاوت که این بار پردازش تصویر را تراشه تایوانی Dimensity 1200 5G انجام می‌دهد.

دوربین گوشی Redmi Note 11 Pro

مسال ۱۰۸ مگاپیکسلی‌های شیائومی تمامی ندارند و تقریباً تمام مدل‌های خوب خود را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی راهی بازار کرده است. این مدل به همراه نسخه پروپلاس به عنوان گوشی شیائومی با کیفیت دوربین بالا در محدوده میانرده شناخته می‌شوند.

Rate this post

ارسال یک نظر