نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

رم مورد نیاز

حداقل رم مورد نیاز برای یک سیستم اداری

حداقل رم مورد نیاز برای یک سیستم اداری ، سوالی است که برای خریداران یک سیستم اداری ممکن است پیش بیاید. سیستم های اداری اهمیت و حساسیت به خصوصی دارند ، درنتیجه برای آنکه کارمندان قادر باشند تا به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهند ، باید سیستمی در تناسب با کار مورد نظر تهیه شود.

نکته دوم اینکه خرید یک سیستم حرفه ای شاید اصراف هزینه باشد . برای مثال خرید یک سیستم با رم 16 گیگ فراتر از نیاز یک سیستم اداری است.

در ادامه با وبسایت خدمات ایسوس سرگزی همراه باشید تا به این سوال مهم پاسخ دهیم. در صورت تمایل شما عزیزان میتوانید با تیم فنی شرکت ما تماس برقرار کنید ، تا شما عزیزان را بهتر راهنمایی کنند.

تعیین هدف

در ابتدا باید هدف شما از خرید سیستم تعریف شود . آیا قرار است با سیستم مورد نظر کارهای بسیار ساده انجام شود یا کار های سطح بالا؟

طبیعتا برای هر نیازی باید سخت افزار متفاوتی در نظر بگیریم.

حافظه 4 تا 6 گیگ

اگر دنبال خرید یک سیستمی هستید که برای فاکتور زدن ، ثبت اطلاعات کارمندان و کار های ساده مناسب باشد ، حافظه 4 تا 6 گیگ برای شما مناسب خواهد بود.

رم 8 گیگ

در صورتی که قصد خرید یک سیستم حسابداری را دارید ، رم 8 گیگ انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود .

جمع بندی

توجه کنید که سیستم عامل ویندوز هم بخشی از رم شما را اشغال میکند. برای مثال در سیستم عامل ویندوز 11 بین 3 تا 4 گیگ از رم توسط ویندوز اشغال میشود. بنابراین اگر تصمیم دارید که از آخرین نسخه ویندوز استفاده کنید ، باید رم متناسب با این هدف را انتخاب کنید.

نکته پایانی : قدرتمند بودن رم ارتباطی به سرعت سیستم ندارد ! در واقع حافظه SSD و پردازنده تاثیر بسیار مستقیمی بر روی سرعت سیستم شما دارند . در نتیجه اگر به دنبال افزایش سرعت ویندوزتان هستید ، بهتر است به سراغ ارتقا حافطه اصلی خود باشید.

 

Rate this post

ارسال یک نظر