نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

شارژ سریع شیائومی

فناوری جدید گوشی های شیائومی در شارژ شدن باطری

در جدیدترین اخبار روز دنیا به بررسی شارژ شدن گوشی های شیائومی می پردازیم. این گوشی ها تنها در 8 دقیقه به طور کامل شارژ خواهند شد. شرکت شیائومی به تازگی ادعا کرده است از جدیدترین فناوری برای شارژ شدن گوشی های شیائومی استفاده می کنند و ما هم قرار است در این بخش این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم ، با ما همراه باشید.

 شیائومی دمویی از آخرین دستاوردهای خود منتشر کرده است که فناوری شارژ ۲۰۰ واتی را به نمایش می‌گذارد. در ویدئویی که شیائومی در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است، می‌توان مدلی از می ۱۱ پرو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را مشاهده کرد که در حالت شارژ باسیم ۲۰۰ وات در مدت ۸ دقیقه و در حالت شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات در مدت ۱۵ دقیقه شارژ کامل می‌شود.

شرکت چینی به معرفی فناوری‌ها و امکانات جدید در محصولات خود معروف است و معرفی شارژ ۲۰۰ وات باسیم یا شارژ ۱۲۰ وات بی‌سیم می‌تواند به ارزش خرید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های شیائومی اضافه کند.

فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی می‌تواند به شمار زیادی از کاربران کمک کند؛ زیرا زمان شارژ شدن گوشی هوشمند یا تبلت را بسیار کاهش می‌دهد.

اما از طرفی برخی بر این باور هستند که این فرآیند ممکن است به گوشی یا به باطری آسیب جدی وارد کند ، با همه ای این مسائل فعلا تا زمان ارائه این محصول باید صبر کرد.

Rate this post

ارسال یک نظر