نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

الیت بوک

لپ تاپ HP سری الیت‌بوک (EliteBook)

شرکت بزرگ HP در سال های اخیر بعد از لپ تاپ های گیمینگ بر روی لپ تاپ های اداری و سازمانی تمرکز کرده است . از آنجایی که امنیت و حفاظت از اطلاعات برای سازمان ها بزرگ و کوچک اهمیت ویژه ای دارد ، این شرکت سعی کرده است با تولید و معرفی نسل الیت‌بوک (EliteBook) از سایر رقیبان خود پیشی بگیرد.

در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا نکات مهمی در مورد سری الیت‌بوک (EliteBook) بیان کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

نکته ای که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که سری الیت بوک ها بیشتر بر روی کیفیت و قابلیت ها تمرکز دارند و سرمایه زیادی بر روی ظاهر و طراحی خرج نکرده اند.  بااین‌حال اچ‌پی در مدل‌های جدید خانواده‌ی الیت‌بوک تلاش کرده است ضمن تمرکز روی سخت‌افزار قدرتمند به طراحی ظاهری نیز اهمیتی ویژه بدهد. همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، لپ‌تاپ‌های تجاری جدید HP از پردازنده‌‌های نسل دهمی اینتل یا  ۴۰۰۰ AMD استفاده می‌کنند. به‌علاوه تمامی آن‌ها تنوع درگاه مناسبی دارند و عمر باتری خوبی ارائه می‌دهند.

سری الیت بوک برای پروژه های برنامه نویسی پیشنهاد میشود زیرا از پردازنده های قدرتمندی درون آن استفاده شده و از طرفی شرکت HP در نسل جدید آن هارد SSD به کاربرده است.

چرا الیت بوک ها امن است ؟

امن بودن الیت بوک ها شعار اصلی این برند است و ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا ” چرا الیت بوک ها امن است ؟ ” در پاسخ به شما عزیزان باید عرض کنم که : فیلترهای امنیتی قدرتمندی مانند HP Client Security و قفل امنیتی بصورت پیش فرض در برخی مدل های این سری بکار رفته است.

از طرفی در برخی مدل ها حسگر اثر انگشت تعبیه شده است . این موضوع باعث میشود که تنها شما به لپ تاپ دسترسی داشته باشید.

نتیجه گیری کلی :

سری الیت بوک ها که دارای قابلیت بیشتری هستند ، بیشتر برای مهندسین آی تی ، مدیران و شرکت ها کاربرد دارد .

Rate this post

ارسال یک نظر