نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

انتقال پیامک ها از یک گوشی به گوشی دیگر

چگونه پیامک های گوشی خود را به یک گوشی دیگر منتقل کنیم؟

با وجود ظهور شبکه های اجتماعی، هنوز SMS محبوبیت خاصی دارد. ممکن است که پیام های مهمی برای شما ارسال شده باشد.ممکن است شما گوشی جدیدی تهیه کرده باشید و هنوز به پیامک های خود احتیاج داشته باشید، بنابراین لازم است تا پیامک های خود را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنید.

نرم افزار SMS Backup & Restore

از برنامه هایی که برای انتقال SMS به خط دیگر خود می توانید استفاده کنید برنامه SMS Backup & Restore است که به شما امکان می دهد تا پیامک ها، MMS ها و گزارش های تماس را در فضای ذخیره سازی ابری مانند Google Drive، Dropbox و OneDrive بکاپ بگیرید. بعد از بکاپ گیری از پیامک های خود با استفاده از همین برنامه می توانید اطلاعات خود را روی گوشی دیگری ریکاوری کنید.

SMS Backup & Restore را روی هر دو گوشی اندروید خود نصب کنید. برنامه را اجرا کنید و مجوزهای لازم را در اختیارش قرار دهید.

حالا باید از SMS گوشی قدیمی خود بکاپ بگیرید. پس برنامه را در این دستگاه باز کنید و backup را انتخاب کنید. پیام هایی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید و فضای ذخیره سازی را برای ذخیره فایل بکاپ خود انتخاب کنید. گزینه Back up را انتخاب کنید.

برای ریکاوری کردن، در گوشی جدید خود برنامه SMS Backup & Restore را باز کنید. روی آیکن سه نقطه تپ کنید، restore را انتخاب کنید، نسخه های پشتیبانی که می خواهید ریکاوری کنید را انتخاب کنید و در نهایت روی Restore و OK تپ کنید.

SMS Backup & Restore یک نرم افزار انتقال SMS

Rate this post

ارسال یک نظر