نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

خرابی رم

آموزش تست سلامت رم در لپ تاپ

امروزه که بازار خرید و فروش لپ تاپ های استوک داغ است شما باید از سلامت سخت افزار لپ تاپ اطمینان پیدا کنید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی به شما آموزش میدهیم که چگونه از سلامت رم یک لپ تاپ اطمینان پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : نکاتی راجب خرید لپ تاپ استوک

دلایل احتمالی خرابی رم

هنگ کردن طولانی ؛ فریز شدن ویندوز و حتی کرش کردن میتواند از دلایل خرابی رم سیستم شما باشد. خوشبختانه رم قطعه ای است که با یک اسکن ساده میتوان مشکلات آن را فهمید. اگر در طی تست رم ها اروری مشاهده نشد که هیچ، اما اگر ایرادی مشاهده شد یعنی رم شما ایراد دارد و اگر از چند رم استفاده میکنید به این معناست که یکی از رم ها با دیگر رم ها سازگار نیست و باید تعویض شود.

( همچنین میتوانید برای ارتقا یا تعویض رم با شرکت ما از طریق واتساپ تماس بگیرید)

نرم افزار PassMark MemTest86

خرابی رم

نرم افزار PassMark MemTest86 ، یکی از برترین نرم افزارها برای تست و بررسی حافظه بوده که قابلیت استفاده برای سیستم های x86 را دارد. امکان نصب این برنامه از طریق فلش مموری یا سی دی بر روی سیستم وجود دارد. این برنامه با بکارگیری مجموعه ای از الگوریتم های جامع و الگوهای تست ، RAM رایانه را مورد تست و بررسی قرار می دهد.

از برنامه MemTest86 می توان به منظور تشخیص مشکلات RAM و جلوگیری از تاثیر آنها بر ناپایداری سیستم استفاده کرد. به دلیل داشتن ویژگی های قابل توجه ، این برنامه معمولاً توسط سازندگان سیستم ، فروشگاه های تعمیرات رایانه ، اورکلاکرها و سازندگان رایانه استفاده می شود.

برای دانلود مستقیم نرم افزار PassMark MemTest86 ، اینجا کلیک کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر