نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ویندوز 11

اجرای برنامه های اندرویدی در ویندوز 11

قبل از انتشار ویندوز 11  ماکروسافت وعده داده بود ، که کاربران می توانند بر روی سیستم عامل ویندوز 11 ، برنامه های اندرویدی را نصب و اجرا کنند. اما پس از انتشار نسخه های اولیه ، ما شاهد آن بودیم که نصب نرم افزار های اندرویدی بر روی ویندوز 11 غیرممکن است.

اجرای برنامه های اندرویدی در ویندوز 11 در نسخه‌ی بتای جدید سیستم عامل مایکروسافت اضافه شده است و کاربران می‌توانند حدود 50 اپلیکیشن اندرویدی خاص را روی ویندوز 11 نصب و اجرا کنند.

قابلیت نصب و اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز 11 با نام Windows Subsystem for Android (WSA) شناخته می‌شود و هم‌اکنون در نسخه‌ی بتای جدید ویندوز 11 قابل دسترسی است. کاربران با این قابلیت می‌توانند به صورت مستقیم از اپل استور آمازون که داخل مایکروسافت استور حضور دارد، نرم افزارهای اندرویدی مد نظر را دانلود و نصب کنند.

البته دقت کنید که شما به صورت دستی نمیتوانید نرم افزار ها را نصب کنید ، بلکه باید از طریق مایکروسافت استور ، از میان لیست نرم افزار های ارائه شده ، برنامه مد نظرتان را انتخاب کنید.

اما اگر قصد دارید تا سایر برنامه های اندرویدی را بر روی محیط ویندوز 11 داشته باشید ، باید از انرم افزار های جانبی مثل (Memu , nox player و …) استفاده کنید.

نرم افزار اندروید برای ویندوز 11

Rate this post

ارسال یک نظر