نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کارت گرافیک

انتخاب کارت گرافیک برای سیستم های خانگی

با توجه به افزایش قیمت سخت افزار ، انتخاب هوشمندانه یک کارت گرافیک مناسب از اهمیت ویژه ای برخور دار است. به همین منظور در این بخش قرار است که مناسب ترین کارت های گرافیک برای سیستم های خانگی را معرفی کنیم. توجه کنید که این کارت های گرافیک تنها برای استفاده های روزمره مناسب میباشد و به هیچ عنوان برای بازی کردن یا ویرایش فیلم و افکت گزاری روی یک فیلم مناسب نمیباشد.

کارت گرافیک intel HD 3000

کارت گرافیک intel HD 3000 ، معمولا جزو کارت های گرافیک آنبرد است و بیشتر در لپ تاپ ها از آن استفاده میشود . این کارت گرافیک برای تمامی کارهای روزمره ( تماشای فیلم ، وب گردی ، استفاده از نرم افزار آفیس و … )مناسب میباشد. همچنین در برخی از لپ تاپ های برنامه نویسی از کارت گرافیک intel HD 3000 ، استفاده شده است ، زیرا لپ تاپ های برنامه نویسی بیشتر به رم و پردازنده مناسب نیاز دارند.

کارت گرافیک GeForce GT 710

یکی از مشهورترین کارت های گرافیکی در سیستم های خانگی و حتی اداری از آن استفاده میشود ، GeForce GT 710 نام دارد. این کارت گرافیک برای اجرای بازی های قدیمی کاملا قدرتمند است زیرا دارای یک پردازنده گرافیکی 2GB میباشد و همچنین این کارت گرافیک نسبت به سایر کارت گرافیک ها هزینه کمتری را دارد.

تنها ایرادی که شاید بتوانیم به این کارت گرافیک بگیریم این است که ، درایور های این سخت افزار به سادگی در اینترنت پیدا نمیشود ، درنتیجه در موقع خرید حتما دقت کنید که نرم افزار داریور را از فروشنده دریافت کنید و همچنین هرگز این سی دی را گم نکنید.

همچنین این کارت گرافیک قابلیت این را دارد که از سه مانیتور پشتیبانی کند .

کارت گرافیک ایسوس مدل GT710-SL-1GD5

کارت گرافیک «GT710-SL-1GD5» محصولی با کیفیت از شرکت ایسوس است. این محصول شرکت ایسوس (ASUS) از طریق رابط PCI Express 2.0 به رایانه شما متصل می شود و یک اسلات را اشغال می‌کند. کارت گرافیک GT710-SL-1GD5 از یک درگاه HDMI به همراه یک درگاه DVI-D بهره می‌برد که برای انتقال تصاویر شما را یاری می‌کنند. مقدار کل حافظه‌ی پشتیبانی شده توسط این کارت گرافیک یک گیگابایت است.

Rate this post

ارسال یک نظر