نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

nokia g10

بررسی گوشی نوکیا جی 10 | Nokia G10

گوشی نوکیا جی 10 | Nokia G10 یکی از گوشی های مقرون به صرفه شرکت نوکیا میباشد. با توجه به امکانات و قیمت این گوشی ، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود برای خریدارانی که قصد خرید یک گوشی با قیمت مناسب و امکانات خوب را دارند. وبسایت شرکت خدمات ایسوس سرگزی در این بخش  به بررسی گوشی نوکیا جی 10 | Nokia G10  می پردازد.

گوشی موبایل نوکیا مدل G10 TA-1334 دو سیم کارت ، 64 گیگابایت ظرفیت دارد که از محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت نوکیا است که به تازگی معرفی و روانه بازار شد.

نوکیا G10 یکی از گوشی‌های میان‌رده و مقرون ‌به‌ صرفه برند فنلاندی پرسابقه بازار است. این گوشی با طراحی ساده و مینیمال خود از نمایشگر 6.52 اینچ با وضوح 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی برابر 269 پیکسل در هر اینچ بهره می‌‎برد.

سخت افزار اصلی

تراشه این محصول از نوع MediaTek Helio G25 chipset است که برای کاربرد روزمره و متوسط از نظر پردازشی مناسب خواهد بود. نوکیا مدل G10 با حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی برای افرادی که از موبایل خود فقط برای کارهای روزمره و نه انجام بازی‌های سنگین و یا کار با نرم‌افزارهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند، مناسب و به اندازه نیاز است.

سخت افزار جانبی

قاب پشتی این گوشی موبایل 3 ماژول دوربین دارد. منبع انرژی گوشی G10 باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 5050 میلی‌آمپرساعت است که برای این گوشی با کارایی و ویژگی‌هایی که دارد کافی و مناسب خواهد بود.

 

Rate this post

ارسال یک نظر