نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

هارد HDD

بهترین برند ها برای خرید هارد اینترنال

با وجود SSD های قدرتمند هنوز دوران هارد های اینترنال به پایان نرسیده است و برخی از کاربران هستند که ترجیح میدهند به علت ارزانتر بودن HDD از این نوع هارد استفاده کنند . البته لازم به ذکر است که برخی از کامپیوتر ها مثل کامپیوتر های گیمینگ از یک هارد قدرتمند و یک SSD نیز به صورت همزمان استفاده می کنند . بنابراین ما هم در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، سه مدل از هارد های HDD فوق العاده را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

همچنین شما عزیزان در صورتی که قصد دارید تا هارد لپ تاپ و کامپیوتر را ارتقا دهید ، میتوانید با پشتیبانی وبسایت خدمات ایسوس سرگزی تماس بگیرید.

هارد دیسک اینترنال توشیبا

در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها معمولا از هارددیسک‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده می‌شود. به همین دلیل تهیه یک هارد مطمئن بسیار مهم است. شرکت‌های زیادی به طراحی و تولید هارددیسک‌ها می‌پردازند که نام توشیبا در این بین نامی قابل اعتماد و بسیار معروف است.

تولید هارددیسک‌های بسیار با کیفیت باعث شده که انتخاب اول بسیاری از حرفه‌ای‌ها توشیبا باشد. هارددیسک اینترنال V300 Videoمحصولی از شرکت توشیبا است این هارد دارای ظرفیت 1 ترابایتی بوده که برای آرشیو اطلاعات بسیار مناسب است. البته مدل های مختلف دیگری از توشیبا وجود دارد که میتوانید آن ها را خریداری بفرمایید ، اما یک هارد 1 ترا عموما نیاز های یک مصرف کننده را برطرف میکند.

هارد دیسک اینترنال سیگیت 

سیگیت شرکت آمریکایی تولیدکننده تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات است، که بعنوان بزرگترین تولیدکننده هارد دیسک در جهان شناخته می‌شود.این شرکت، در سال ۱۹۷۹ توسط آلن شوگرت با نام شوگرت تکنولوژی، در جزایر کیمن تاسیس شد. در حال حاضر دفتر مرکزی شرکت سیگیت در شهر دوبلین، ایرلند قرار دارد.

دفتر عملیاتی و بخش اجرایی آن، در کوپرتینو، کالیفرنیا مستقر می‌باشد.شرکت سیگیت در توسعه درایوهای هارد دیسک مهم‌ترین نقش را داشته، که فعالیت خود را در این زمینه، در سال ۱۹۸۰ با عرضه درایوهای اس‌تی-۵۰۶ با حجم ۵ مگابایت، آغاز نمود.این شرکت، در طول دهه ۱۹۸۰ اصلی‌ترین تولیدکننده قطعات در بازار  ریز رایانه‌ها، محسوب می‌شد.شرکت سیگیت در سال ۱۹۸۹، کنترل دیتا کورپوریشن را، خریداری نمود. در سال ۲۰۰۶ نیز، تمام سهام شرکت مکستور را به قیمت ۱.۹ میلیارد دلار خریداری کرد.

هارد دیسک‌های داخلی یا اینترنال کمپانی مشهور و خوش‌نام سیگیت (Seagate) یکی از بهترین تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات در نوع خود هستند که از کارایی و قابلیت اطمینان بالایی در ذخیره‌سازی اطلاعات برخوردار هستند و سرعت دسترسی به اطلاعات در آن‌ها بسیار بالا است و برای ذخیره‌سازی اطلاعات در حجم‌های بالا برای انواع کاربرانی که از کامپیوترهای شخصی (PC) استفاده می‌کنند، بسیار ایده‌آل هستند. 

Rate this post

ارسال یک نظر