نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

گوشی سامسونگ برای کار روزمره

بهترین گوشی های سامسونگ برای استفاده در کلاس های مجازی

شرکت سامسونگ یک نام آشنا و مورد اعتماد در دنیا و کشور عزیزمان ایران است. به طوریکه هرگاه نام برند سامسونگ می آید کاربران با یک اعتماد قبلی راجب آن صحبت می کنند. این شرکت در نه تنها در بخش محصولات خانگی موفق بوده ؛ بلکه در تولید گوشی های هوشمند نیز یک سرو گردن از سایر رقبا بالاتر قرار گرفته است. با وجود آنکه برند های مختلفی در دنیای گوشی و تبلت وجود دارد ولی کاربران علاقه بیشتری به محصولات سامسونگ دارند . یکی از چالش هایی که امروز دچار آن هستیم ، کلاس های مجازی و ابزار مورد نیاز آن میباشد. طبیعتا خرید یک لپ تاپ نسبت به گوشی هوشمند گرانتر خواهد بود ، از طرفی نگه داری گوشی و استفاده آن در طول روز و مکان های مختلف بسیار ساده تر میباشد.

در این  مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، برخی از مدل های گوشی سامسونگ که برای شرکت در کلاس ها مناسب میباشد را بررسی خواهیم کرد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03s

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03s ،یکی از گوشی‌های میان‌رده این شرکت است که در کنار قیمتی مقرون به‌صرفه، از مشخصات مناسب و قابل قبولی بهره برده است. طراحی این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی است که نمونه آن را پیش از این هم در گوشی‌های سامسونگ دیده بودیم. این گوشی یکی از پیشنهاد های وبسایت ما به شما عزیزان است . البته دقت کنید که اگر به دنبال یک گوشی حرفه ای برای بازی کردن ، عکاسی و غیره هستید ؛ به هیچ عنوان این گوشی پیشنهاد نمیشود!

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03s ،  از محصولات مقرون‌به‌صرفه و پایین‌رده شرکت سامسونگ است که به تازگی معرفی و روانه بازار شد. با تمام این تفاسیر این گوشی دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای است.

گوشی سامسونگ برای کار روزمره

این گوشی با حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی برای افرادی که از موبایل خود فقط برای کارهای روزمره و نه انجام بازی‌های سنگین و یا کار با نرم‌افزارهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند، مناسب و به اندازه نیاز است.

قاب پشتی این گوشی موبایل 3 ماژول دوربین دارد. منبع انرژی گوشی Galaxy A03 باتری لیتیوم-پولیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که برای این گوشی با کارایی و ویژگی‌هایی که دارد کافی و مناسب خواهد بود.

جمع بندی پایانی : 

این موبایل برای کسانی که استفاده‌ی روزمره‌ای از گوشی موبایل دارند و قصد انجام کارهای حرفه‌ای و تخصصی نظیر ادیت فیلم، بازی‌های سنگین و دیگر کارها را با گوشی خود ندارند، گزینه‌ی اقتصادی و به صرفه‌ای است.

گوشی Galaxy A02

خانواده Galaxy a گزینه های مختلفی برای گوشی هایی که مناسب کابرد های روزمره هستند ارائه کرده است. گوشی Galaxy A02 ، نسبت به مدل بالایی یک رده پایین تر قرار دارد  و همچنین از لحاظ قیمت ارزانتر میباشد.

این گوشی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت ظرفیت دارد از محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت سامسونگ است. سامسونگ مدل Galaxy A02 SM-A022F/DS با حافظه 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی برای افرادی که از موبایل خود فقط برای کارهای روزمره و نه انجام بازی‌های سنگین و یا کار با نرم‌افزارهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند، مناسب و به اندازه نیاز است. همچنین در نظر داشته باشید که با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود این میزان از حافظه را افزایش دهید.

Rate this post

ارسال یک نظر