نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

گوشی میان رده سامسونگ جهت بازی

بهترین گوشی های سامسونگ مناسب بازی

گوشی های سامسونگ در دسته بندی های مختلفی و برای اهداف خاصی تولید میشود. یکی از محبوب ترین دلایل خرید این برند ، مناسب بودن آن جهت گیمینگ میباشد. با توجه به تنوع و گوناگونی گوشی های سامسونگ ، در این بخش به بررسی بهترین گوشی های سامسونگ مناسب بازی می پردازیم.

گوشی Galaxy A22

سری A در گوشی های سامسونگ یکی از محبوبترین نسل های این برند میباشد. Galaxy A22 نسبت به قیمت و امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد ، جزو گوشی های پر کاربرد جهت بازی و گیمینگ میباشد.
این گوشی‌های هوشمند میان‌رده با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب در کنار قیمت مقرون به‌صرفه توانستند کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند و فروش چشم‌گیری در بازار جهانی داشته‌اند.

نسل جدید این گوشی از تکنولوژی 5G پشتیبانی میکند و باوزن 200 گرم ، حمل کردن و نگه داشتن آن را برای شما بسیار راحت کرده است.

گوشی Galaxy A22 ، با 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی توانسته در عرضه رقابت بین گوشی های میان رده ، به موفقیت دست پیدا کند.

اگر این میزان رم برای شما کافی نیست ، در ادامه همراه ما باشید:

سامسونگ A52

به طور کلی گوشی‎‌های سری A شرکت سامسونگ از گوشی‎های میان‎‌رده این شرکت هستند. سامسونگ A52 با 8 گیگ رم عرضه شده است و میتواند کمبود فضای رم در مدل Galaxy A22 را به خوبی جبران کند.

نکته قابل توجه دیگری که در تولید این گوشی وجود دارد این است که ، وزن سامسونگ A52 تنها 198 گرم میباشد. این وزن کم باعث میشود که شما به راحتی برای چندین ساعت گوشی را در دستان خود داشته باشید و با آن بازی کنید.

گوشی موبایل سامسونگ A72

ز گوشی موبایل Galaxy A72 با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ روانه بازار شده است.

به عبارتی میتوانیم بگوییم که با خرید این گوشی دیگر نباید نگران فضای داخلی باشید و میزان رم 8 گیگ به شما این امکان را می دهد که به سادگی تمامی نرم افزار های سنگین و قدرتمند را اجرا کنید.

 

Rate this post

ارسال یک نظر