نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ دل

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ دل

شرکت دل به تازگی از یک لپ تاپ گیمینگ رو نمایی کرده است که امروز تصمیم داریم در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی به بررسی این لپ تاپ بپردازیم.

این لپ تاپ گیمینگ جدید دل ، G15 نام دارد و با پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 3000 و صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز راهی بازار می‌شود. همچنین یکی از ویژگی های به خصوص این لپ تاپ هم‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ مخصوص بازی استفاده از سری ۳۰۰۰ پردازنده‌های گرافیکی GeFroce RTX انویدیا و سیستم خنک‌کننده‌ی بازطراحی ‌شده آن میباشد.

لپ‌تاپ Dell G51 در‌مقایسه‌با دیگر محصولات مخصوص بازی دل، از‌جمله لپ‌تاپ‌های ایلین‌ور، قیمت ارزان‌تری دارد. یکی از دلایل قیمت ارزان‌تر این محصول استفاده از شاسی پلاستیکی است. دل به این موضوع هم اشاره کرده است که رنگ بدنه جی ۱۵ برپایه‌ی آب ساخته و از ترکیبات آلی فرّار کمی در تولید آن استفاده شده است. این ویژگی باعث می‌شود که هم رنگ‌ها از ماندگاری بیشتری بهره ببرند و هم با محیط‌زیست بیشتر سازگار باشند.

از لحاظ سخت افزاری ، هنوز اطلاعات کاملی در اختیارمان نیست و نمیتوانیم به اطمینان بگوییم که لپ تاپ G15 از پردازنده های اینتل استفاده می کند یا AMD.

Rate this post

ارسال یک نظر