نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

پردازنده 64 هسته ای AMD

رونمایی از پردازنده های کلاس سرور AMD EPYC 7003 Milan

در آخرین اخبار از سخت افزار های روز دنیا امروز به سراغ یکی از پردازنده های کلاس سرور یعنی AMD EPYC 7003 Milan میرویم. به تازگی از این پردازنده با نام EPYC 7003 موسوم به Milan  رونمایی شده است و به زودی وارد بازار های جهانی میشود.

پردازنده‌های جدید سری EPYC 7003 به حوزه‌های مختلف نظیر رایانش با قدرت زیاد (HPC) و رایانش ابری کمک می‌کند. تیم قرمز بیانیه‌ای دردسترس رسانه‌ها قرار داده و در آن، به بهبود ۱۹ درصدی IPC (دستورالعمل بر سیکل کلاک) در سری EPYC 7003 اشاره کرده است. 

پردازنده‌های سری AMD EPYC 7003 میلان از هم‌اکنون دردسترس مشتریان قرار دارند و حداکثر از ۶۴ هسته‌ی پردازشی برپایه‌ی معماری ذن ۳ (Zen 3) بهره می‌برند و سطوح جدیدی برای حافظه‌ی کش به‌ازای هر هسته تعریف می‌کنند.

بر اساس گفته های AMD ، پردازنده  EPYC 7763 قدرتمندترین پردازنده‌ی سرور در دنیا است.

پردازنده‌های نسل‌سومی AMD EPYC از قابلیت‌های امنیتی مدرن ازطریق سیستم AMD Infinity Guard نیز برخوردار هستند و از قابلیتی جدید با عنوان SEV-SNP (مخفف Secure Encrypted Virtualization-Secure Nested Paging) پشتیبانی می‌کنند. SEV-SNP مشخصه‌های SEV فعلی پردازنده‌های خانواده‌ی EPYC را گسترش می‌دهد و قابلیت‌های جدید و قدرتمندی برای حفاظت از یکپارچگی حافظه به‌همراه می‌آورد.

Rate this post

ارسال یک نظر