نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

سری x و k

لپ تاپ ایسوس خانواده Everyday Computing

لپ تاپ های ایسوس با سابقه درخشانی که داشتند ، به خوبی در بازار های سراسر دنیا مشتری پیدا کردند و امروزه میدانیم که این برند از جایگاه خوبی میان خریداران برخور دار است. امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، قرار است درباره خانواده Everyday Computing یا همان سری X و K صحبت کنیم.

دلیل نام گذاری این لپ تاپ ها این است که ، برای کاربرد های عامیانه و روزمره مناسب میباشد . اگربه دنبال لپ تاپی هستید که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم برای کارهای اداری مثل آفیس یا نرم افزار های حسابداری مناسب باشد ، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های لپ تاپ ایسوس سری k و X

سری k  را در کنار سری x از لپ تاپ ایسوس می توان به عنوان پرطرفدارترین محصولات آن نام برد. این دو سری از برند ایسوس بیشترین سهم فروش را در اختیار دارند. اولین دلیل خرید این سری از محصولات آن ها که در واقع بزرگترین تفاوت لپ تاپ های ایسوس سری k و x با سایر لپ تاپ های ایسوس می باشد، قیمت آن ها می باشد که نسبت به سری n و همچنین سری g از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار است.

دلیل دوم هم مرتبط با دلیل اول است، در واقع لپ تاپ ایسوس در دو سری k و x  امکاناتی را دارا هستند که برای اکثر مردم جلب توجه بیشتری می کند. اکثر مردم از لپ تاپ تنها بازی کردن، فیلم دیدن و موزیک گوش دادن را می خواهند که این سری از لپ تاپ نیاز آن ها را برآورده می کند و به همین دلیل قیمت آن ها هم پایین تر می باشد. در بین دو سری گفته شده البته سری k معقول تر به نظر می رسد.

لپ تاپ های سری k ایسوس از پردازنده قوی تری نسبت به دیگر مدل های آن بهره می برد. همچنین از دیگر تفاوت لپ تاپ های ایسوس ،سری k در قدرت گرافیک آن ها هم می باشد که نسبت به سری x قوی تر می باشند.

بررسی کلی تر سری k و X

کیبورد : مونتاژ کیبورد یکپارچه و یک تکه این مدل‌ها از پشت دستگاه مانع از معلق شدن کلیدها می‌شود تا تجربه‌ای راحت و مطمئن از تایپ را برای شما همراه داشته باشد. طراحی Chiclet فضای کلیدها را افزایش می‌دهد و یک آرایش بهبود یافته برای تضمین دقت در تایپ را فراهم می‌کند. 

لمس : برای تیم Golden Finger ایسوس ارتباط طبیعی اولویت دارد و استانداردهایی فراتر از میانگین‌های صنعتی تعریف کرده است. ایسوس دقیق‌ترین و راحت‌ترین تجربه را در تمام برنامه‌ها و در هر زمان تضمین می‌کند. 

بررسی سخت افزار سری k و x

این مدل‌های سری X‌ ایسوس از پردازنده‌ Intel® Core و کارت‌ گرافیکی قدرت می‌گیرند تا عملکردی روان و سریع ارایه کنند. آنها از پردازنده‌ای سریع، گرافیک قوی و یک کنترل‌کننده پیشرفته حافظه برای پردازش‌های روزمره یا سرگرمی‌های صوتی و تصویری بهره می‌برند.

Rate this post

ارسال یک نظر