نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ایسوس زن بوک اس 13

بررسی مشخصات ایسوس ذن‌بوک اس 13

ایسوس ذن‌بوک اس 13 یک لپ تاپ بسیار سبک و خوش ساخت است که برای استفاده های گیمینگ توسط شرکت ایسوس طراحی شده است. برخلاف لپ تاپ های گیمینگ که وزن زیادی را دارند و از لحاظ استایل و بدنه بزرگ هستند ، ایسوس ذن‌بوک اس 13 جزو لپ تاپ های کم و حجم سبک به شمار می آید. در این مقاله از اخبار وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا این لپ تاپ را که به تازگی وارد بازار های جهانی شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

ین لپ‌تاپ فوق العاده ظریف و دوست داشتنی در عین حالی که وزن بسیار کمی دارد، از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار می‌باشد. استفاده از کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForceMX150 و پردازنده 8 هسته‌ای نسل هشتم اینتل Core i7 باعث شده ذن‌بوک اس 13 به یک گزینه ایده‌آل برای علاقه‌مندان به بازی تبدیل شود. 

صفحه نمایش 13.9 اینچی است و کاهش قابل توجه حاشیه‌های اطراف آن باعث شده تا نسبت نمایشگر به بدنه در آن به عدد شگفت‌انگیز 97 درصد برسد. اگر نیاز به وصل کردن ابزارهای جانبی داشته باشید، باید بدانید که ایسوس پورت‌های مناسبی را نیز برای ذن‌بوک اس 13 در نظر گرفته که شامل یک پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C و یک کارت خوان میکرو اس دی هستند.

نکته ای که وجود دارد این است که تمامی لپ تاپ های باریک و سبک و از برخی از امکانات پشتیبانی نمی کنند ، ذن‌بوک اس 13 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در بررسی‌های انجام شده بر روی این لپ‌تاپ، وب کم آن چندان جذاب به نظر نرسیده و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت، در گوشه سمت راست بالای صفحه لمسی یا ترک‌پد، کمی نامناسب تشخیص داده شده است.

Rate this post

ارسال یک نظر