نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس

لپ تاپ ایسوس خانواده Gaming

لپ تاپ ایسوس خانواده Gaming که به آن سری G نیز می گویند ، یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار های سراسر دنیا است . این لپ تاپ ها قدرت سخت افزاری بالایی دارند و برای اجرای بازی ها با تنظیمات پیشرفته به مشکلی بر نخواهید خورد. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، سری G از برند ایسوس را بررسی می کنیم.

بررسی کلی

در تولید لپ تاپ ایسوس از بهترین پردازنده‌های نسل جدید intel و amd استفاده می‌شود؛ بسته به اینکه لپ تاپ را برای کارهای تخصصی بخواهید یا اینکه از آن برای سرگرمی و گیمینگ استفاده کنید مدل‌های متنوعی در بازار از برند ایسوس وجود دارد.

لپ تاپ های گیمینگ شرکت ایسوس در چندین گروه مختلف عرضه و روانه بازار شده اند که در ادامه نیز آن ها را به دو بخش تقسیم می کنیم و درباره آن صحبت خواهیم کرد. بهتر است این نکته را نیز در نظر داشته باشید ، تمامی لپ تاپ های گیمینگ که دارای سخت افزار قدرت مندی هستند ، برای پروژه های گرافیکی ( انیمیشن سازی ، فیلم سازی و … ) مناسب میباشند.

لپ تاپ های سری ROG

لپ تاپ های سری ROG به دو گروه ROG و ROG STRIX تقسیم می‌شود. کلمه ROG در اینجا مخفف عبارت Republic Of Gamers می‌باشد که به معنی سرزمین گیمرها، و STRIX هم برای گروهی از این لپ تاپ‌ها می‌باشد.

سری ROG

شرکت ایسوس در بخش پایینی این مدل لپ تاپ ها از تکنولوژی نور RGB استفاده کرده است تا زیبایی این لپ تاپ ها افزایش پیدا کند. از نظر سخت افزاری در این سری از پردازنده‌های جدید اینتل i7 و i9 بیشتر استفاده می‌شود. سیستم خنک‌کنندگی در آنها دارای یک صفحه مسی می‌باشد تا گرمای ناشی از پردازش‌های سنگین را به‌خوبی انتقال دهد.

در این مدل لپ تاپ از رم ۳۲ گیگ، هارد یک ترابایتی M.2 NVMe، پردازنده Core i7، پردازنده گرافیکی ۸ گیگ انویدیا مدل GeForce® RTX 2070 SUPER استفاده شده است ، همچنین صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ است .

در ساخت این لپ تاپ ها از دو نوع صفحه نمایش استفاده شده است که یکی از آن ها بالای کیبورد قرار دارد . همچنین بخش دکمه های عددی سمت راست کیبورد به صورت لمسی ساخته شده اند.

لپ تاپ های سری TUF

لپ تاپ های سری TUF شرکت ایسوس که مخفف The Ultimate Force دارای همان کاربری هستند، با این تفاوت که نسبت به سری راگ ایسوس در رده پایین‌تری قرار دارند.

سری TUF

ظاهر این لپ تاپ ها شاید چشم نواز نباشد و همچنین فضا های اضافی درطراحی این لپ تاپ به کار رفته است ؛ برای حل این مشکل شرکت ایسوس از رگه های قرمزی برای طراحی استفاده کرده است (البته نه در همه مدل های آن).

همچنین ضعف دیگری که میتوانیم به این لپ تاپ بگیریم این است که این سری از لپ تاپ ها تنها از نور تک رنگ برای کیبورد استفاده شده است و با توجه به علاقه زیادی که گیمر ها به نور RGB دارند ، میتوان ایراد بزرگی به این لپ تاپ گرفت.

Rate this post

ارسال یک نظر