نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

xiaomi

معایب خرید گوشی های شیائومی

در این مقاله بررسی کردیم که ویژگی های مثبت گوشی های شیائومی چیست و چه مزایایی در انتظار خریداران گوشی های شیائومی میباشد. اما در کنار تمامی این ویژگی های مثبت ، گوشی های شیائومی دارای معایب زیادی نیز هستند ، که در این مقاله تخصصی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی به بررسی این موارد می پردازیم.

مشکلات رایج باتری

کاربران زیادی در سراسر دنیا هستند که از مشکلاتی نظیر ضعیف شدن باتری گوشی های شیائومی رنج میبرند. البته لازم به ذکر است که در برخی از موارد خرابی باتری به خاطر عدم استفاده درست از آن میباشد ولی نکته ای که هست ضعیف شدن باتری پس از چند ماه در این برند از گوشی های هوشمند شایع است.

گرم شدن بیش‌ازحد

یکی از بزرگ‌ترین اشکالات تلفن‌های شیائومی، بیش‌ازحد گرم شدن است. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که تلفن‌هایشان هنگام کارهای سنگین مانند بازی بیش‌ازحد گرم می‌شود. ادعاهایی وجود دارد که تلفن‌های هوشمند آن‌ها به دلیل گرم شدن بیش‌ازحد آتش‌گرفته‌اند!

البته مواردی همچون نور 100 درصدی گوشی ، انجام همزمان چند کار بر روی گوشی( دانلود کردن و بازی کردن به طور همزمان) میتواند هر برندی را دچار چنین اشکلاتی بکند.

استفاده ضعیف از RAM

یکی از انتقادات بزرگی که از گوشی های شرکت شیائومی میشود این است که این گوشی ها به صورت بهینه از رم دستگاه استفاده نمی کنند و حتی ممکن است به خاطر کمبود رم شما از برنامه خارج شوید.

بزرگترین عیب شیائومی چیست ؟

یکی از بزرگ ترین مشکلات گوشی‌های شیائومی ، نبود قطعات و لوازم جانبی آن است. البته مشکلات سخت افزاری این گوشی ممکن است بعد از استفاده ی چند ساله از آن رخ دهد.

با همه این وجود در صورتی که شما عزیزان از گوشی های شیائومی استفاده می کنید و دستگاه شما دچار خرابی هایی مانند (مشکلات شارژ شدن ، خرابی صفحه تاچ ، شکستگی و …) شده است ، میتوانید با تیم پشتیبانی خدمات ایسوس سرگزی تماس بگیرید.

Rate this post

ارسال یک نظر