نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

وبکم

معرفی بهترین و حرفه ای ترین وبکم ها

ممکن است شما هزینه زیادی برای خرید یک لپ تاپ پرداخت کرده باشید ولی از کیفیت وبکم آن راضی نباشید و یا آنکه از کامپیوتر رو میزی استفاده می کنید و نیاز به یک وبکم قدرتمند دارید. در این بخش قرار است که لیستی از وبکم های حرفه ای و مطمئن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید : نرم افزار مدیریت وبکم

تمامی وبکم های زیر برای استریمینگ یا اهداف حرفه ای مناسب هستند و اگر دنبال یک وبکم برای جلسات آنلاین و کلاس ها هستید ، این وبکم ها مناسب شما نیستند.

  • وب کم مدل MT71CV

بدون شک قدرتمندترین و حرفه ای ترین وبکم موجود در بازار های ایران است . از مشخصات عمومی این وبکم میتوان به 2350 گرم وزن این وبکم اشاره کرد. همچنین گستره کیفیت فیلم برداری این وبکم HD 720P تا Full HD 1080p میباشد.

  • وب کم استریمینگ ریزر مدل Kiyo Streaming

این وبکم نسبت به مدل بالایی بسیار ارزان تر بوده ولی این ارزانی دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نمی باشد . همچنین گستره کیفیت فیلم برداری این وبکم HD 720P تا Full HD 1080p میباشد.

  • وب کم دپس تاچ مدل Live Gaming

وب کم جدید DEPSTECH 2K QHD دارای لنزهای بی نظیر با 4 میلیون پیکسل واقعی و رزولوشن خارق العاده 2K) 2560 X 1440) و سنسور تصویر با کیفیت بالا با تعادل خودکار نور ، برای ذخیره یا استریم ویدیوهایی بسیار شفاف و کیفیت عالی طراحی شده است.

Rate this post

ارسال یک نظر