نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Multimedia

معرفی لپ تاپ ایسوس خانواده Multimedia

رد پای لپ تاپ های چند رسانه ای را میتوانیم در سایر برند ها مثل ایسر نیز مشاهده کنیم . امروز نیز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، لپ تاپ چند رسانه ای یا همان Multimedia از شرکت ایسوس را به شما عزیزان معرفی می کنیم . لپ تاپ ایسوس خانواده Multimedia که به آن سری N همی می گویند مدتی است که در بازار های جهان جایگاه خوبی را پیدا کرده اند که در ادامه راجب آن توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

بررسی کلی سری N لپ تاپ های ایسوس

تمامی لپ تاپ های مالتی مدیا ( چند رسانه ای ) که توسط ایسوس ساخته شده اند ، سری N محسوب میشوند. به طور کلی  سری N لپ تاپ ایسوس معمولا پیشرفته و قدرتمند هستند و برای هر کاری مناسب میباشند اما این نکته را لازم است در نظر بگیرید که همین ویژگی باعث شده است تا قیمت این لپ تاپ ها گرانتر شود.

سری N لپ تاپ های ایسوس از سری های U ، X ، K و S قوتری است . با خرید این لپ تاپ شما میتوانید با خیال راحت پروژه های دانشگاهی خودتان را انجام دهید ، بازی کنید و یا آنکه با آن فیلم مشاهده کنید.

اکثر لپ تاپ های سری N دراری نمایشگر های 15 و 17 اینچی هستند. در یک نگاه کلی در این لپ تاپ ها از گرافیک قدرتمندی استفاده شده و همچنین ، اسپیکر و تاچ پد این لپ تاپ ها از سایر خانواده ایسوس کمی بهتر است.

در این مدل لپ تاپ ها از فن دوگانه برای خنک سازی استفاده شده است و هوای گرم از پشت لپ تاپ خارج میشود .

سری N در یک نگاه

تا اینجا تا حدودی با با سری N از شرکت ایسوس آشنا شدیم ، اکنون وقت آن رسیده مزیت های این لپ تاپ را لیست کنیم تا مشاهده کنیم این لپ تاپ چرا از سایر برند ها جلوتر است :

  • طراحی زیبا و چشم نواز
  • سخت افزار قوی و مناسب برای همه کار ها ( البته به جز بازی های فوق سنگین )
  • تکنولوژی leap Motion برای کار با لپ تاپ ها بدون موس و کیبورد
  • صدا و تصویر فوق العاده
Rate this post

ارسال یک نظر