نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Thin & Light

معرفی لپ تاپ ایسوس سری Thin & Light

شرکت رایانهٔ اِیسوستک  از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. شرکت ایسوس نیز همانند سایر شرکت ها لپ تاپ هایی برای کاربرد های مختلف تولید کرده است . امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، قصد داریم لپ تاپ ایسوس سری Thin & Light را به شما معرفی کنیم و راجب شکل و ظاهر ، سخت افزار و مزیت های آن صحبت کنیم.

سری Thin & Light در یک نگاه

سری Thin & Light که به معنای باریک و سبک است به آن سری U یا S نیز می گویند. حرف U در ابتدای نام لپ تاپ ایسوس ، مخفف کلمه آلترابوک(Ultrabook ) هست،به زبان ساده ، آلترابوک ، شکل و ظاهر لپ تاپ را دارد اما با این تفاوت که سبک تر ، باریک تر و معمولا بدون درایو نوری DVD هست .

همچنین این لپ تاپ ها هارد دیسک ندارند و به جای آن از حافظه SSD استفاده می کنند که تو سرعت کلی اولترابوک بسیـــــــــــار تاثیر مثتبی دارد . لپ تاپ ایسوس سری U ، قطعا در خانواده   Thin & Light  یا همون باریک و سبک قرار میگیرد .

سری Thin & Light برای چه کاربرانی مناسب است؟ با توجه به وزن کم و همچنین کم حجم بودن این لپ تاپ ، شما میتوانید خیلی ساده وراحت این لپ تاپ را جابه جا کنید . بنابراین اگر به دنبال لپ تاپی هستید تا وزن زیاد آن برای شما زحمت ایجاد نکند ، شرکت ایسوس این لپ تاپ را به شما پیشنهاد می کند.

بررسی مشخصات فنی

سری Thin & Light نیز چندین سال است که در بازار های جهان جایگاه خودش را پیدا کرده است ، بنابراین در هرسال ممکن است از نظر سخت افزاری با هم تفاوتی داشته باشند. اما به طور کلی :

  • نمایشگر های کوچک بین ۱۱ اینچ تا ۱۵٫۶ اینچ ، معمولا ۱۳ یا 14 اینچی .
  • وزن کم ، ابعاد کوچک 
  • دارای پردازنده های کم مصرف ( طبیعتا برای بازی یا کارهای گرافیکی مناسب نیست )
  • عدم وجود کارت گرافیک مجزا ( البته نه در تمام مدل ها )
Rate this post

ارسال یک نظر