نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Dell

معرفی لپ تاپ دل سری ایکس پی اس (XPS)

سری ایکس پی اس (XPS) از آن دسته لپ تاپ هایی هستند که نسبت به سری لتیتود کمتر مورد توجه قرار گرفته است . با این وجود در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی لازم دانستیم تا درباره این لپ تاپ از شرکت بزرگ Dell کمی صحبت کنیم.

بررسی کلی

شرکت دل همواره تلاش کرده است تا لپ تاپ هایی با بدنه محکم و لولا های قوی ارائه کند ، در نتیجه همین موضوع شاهد افزایش وزن لپ تاپ های دل بوده ایم. نسل جدید سری ایکس پی اس (XPS) بدنه ای بسیار محکم داشته اند اما وزن آن به قدری سنگین نیست که حمل کردن آن سخت و دشوار باشد . اگر بخواهید با سری thin & light مقایسه کنید طبیعتا سنگین در نظر گرفته میشوند ولی در حالت استاندارد این لپ تاپ ها وزن مناسبی دارند.

شرکت دل برای پردازنده از اینتل استفاده می کنند و گرافیک های لپ تاپ ها به دو دسته آنبرد ( اینتل) و غیر آنبرد ( انودیا ) تقسیم میشوند . در نتیجه همین موضوع شما میتوانید بر اساس نیازتان و بودجه ای که در اختیار دارید لپ تاپ مناسب را خریداری کنید.

نسل جدید سری ایکس پی اس (XPS)

دل در نمایشگاه CES 2018، ایکس‌پی‌اس ۱۵ (Dell XPS 15) را با ظاهر و عملکرد تازه‌ای به همه معرفی کرد. این لپ‌تاپ اکنون یک دستگاه ۲ در ۱ با قابلیت تا شدن است و می‌توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده نمود.

لولاها محکم هستند و به شما اجازه می‌دهند تا نمایشگر را تا هر زاویه‌ای که خواستید باز کنید. همچنین در ساخت بدنه این لپ‌تاپ از ماده فایبرگلس جدیدی استفاده شده که به گفته دل بسیار محکم و مقاوم است. این فایبرگلس در تماس با پوست،‌ حس گرما و نرمی خاصی را به دستان شما منتقل می‌کند.

دل همچنین اعلام نمود که قلم پریمیوم اکتیو (Premium Active Pen) را به این لپ‌تاپ اضافه کرده است. این قلم داری حساسیت ۴۰۹۶ سطح فشار بوده و در حالت‌های متمایل نیز قابل استفاده است و می‌توان از آن در طراحی ‌ها و سایه‌روشن‌هایی با جزئیات بالا استفاده کرد.

لپ تاپ دل ایکس‌پی‌اس ۱۵ (Dell XPS 15) دو در یک جدید نیز مانند ایکس‌پی‌اس ۱۳ از گور (Gore) به عنوان عایق حرارتی استفاده می‌کند. ممکن است در مورد پارچه عایق‌بندی گورتکس (Gore-Tex) چیزهایی شنیده باشید. گورتکس نوعی پارچه ضدآب است که گرما را به سختی منتقل می‌کند که یک خاصیت خوب و کاربردی برای کامپیوترها است.

Rate this post

ارسال یک نظر