نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

پردازنده مناسب گرافیست کار ها

پردازنده مناسب برای گرافیست کارها

در مقالات قبلی به بررسی پردازنده مناسب برای برنامه نویس ها اشاره کردیم ولی در این مقاله قرار است پردازنده مناسب برای گرافیست کارها را معرفی و مورد بررسی خود قرار دهیم. گرافیست کار ها در سه سطح معمولی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای پروژه میگیرند. در واقع نیمه حرفه ای یا حرفه ای بودن به این معنا نیست که گرافیست کار از مهارت کم یا بیشتری برخور دار است ، بلکه میزان قدرتمند بودن پروژه را بیان می کند.

برای مثال طراحی یک کارت ویزیت جزو پروژ های معمولی خواهد بود در حالیکه ساخت یک انیمیشن در دسته بندی پروژه های قدرتمند و حرفه ای قرار میگیرد.

با درک نکته بالا شما میتوانید حوزه کاری خود را مشخص کنید و بر اساس نیازتان ، اقدام به خرید سیستمی کنید که از پردازنده مناسبی برخوردار است.

همچنین دقت کنید که برای داشتن یک تجربه کاربری خوب ، پردازنده به تنهایی گزینه مناسبی نمیباشد ، بلکه باید رم و کارت گرافیک خود را مد نظر داشته باشید.

سی پی یو Core i5 – مناسب برای پروژه های معمولی

سی پی یو Core i5 جزو پردازنده های محبوب و کاربردی است . این پردازنده برای تمامی پروژه های معمولی مثل ( طراحی کارت ویزیت ، طراحی بنر ، طراحی کتاب ، طراحی لوگو ، روتوش تصویر و …) مناسب میباشد. در واقع نرم افزار های فتوشاپ و ایلیستریتور به سادگی توسط corei5 اجرا میشوند .

این پردازنده خوب و قدرتمند با سرعت بسیار زیادی نرم افزار های سنگین را اجرا کرده و از آن خروجی میگیرد. البته همانطور که بیان شد برای پروژ های سطح معمولی مناسب میباشد!

پردازنده Core i7 – مناسب برای پروژه های نیمه حرفه ای

Core i7 برای پروژ هایی مناسب است که  شما در آن قصد ویرایش یک فیلم را دارید. تصور کنید که قرار است بر روی یک فیلم  ، زیرنویس ، لوگو آماده کنید و همچنین در مابین بخش های فیلم ، تصاویر و یا متن دلخواه شما نمایش داده شود .

همچنین این پردازنده برای زمان هایی مناسب است که شما قصد  درارید تعدادی فیلم را به هم متصل کنید.

به طور خلاصه و جمع بندی ، پردازنده Core i7 برای به اجرا در آمدن نرم افزار های سنگینی مثل کورل ، پریمیر ، افتر افکت عالی و مناسب است.

پردازنده Core i9 – مناسب برای پروژه های سنگین و حرفه ای

با وجود قدرتمند بودن core i7 ، برای افزایش سرعت تا حد بسیار زیادی در پروژه های حرفه ای ، بهتر است که از Core i9 استفاده کنید. این پردازنده برای تمامی پروژه هایی که در آن قصد ساخت انیمیشن دارید عالی میباشد. همچنین اگر در حوزه فیلم و سریال فعالیت میکنید و تصمیم دارید بر روی فیلم خود از افکت های خاصی استفاده کنید ، این CPU بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

Rate this post

ارسال یک نظر