نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

پردازنده

پردازنده های مناسب برای کارهای روزمره

اگر به دنبال اسمبل کردن یک سیستم برای استفاده های خانگی هستید و به دنبال پردازنده مناسب میگردید ، در این پست بهترین پردازنده ها برای استفاده ها روزانه و معمولی را به شما عزیزان معرفی می کنیم . همچنین در ادامه بیان می کنیم که هر کدام از این پردازنده ، قدرت پردازش کردن چه نرم افزار و بازی هایی را دارند.

قبل از ادامه بحث ، به این نکته توجه کنید که پردازنده های خوب و درجه یک زیادی وجود دارد ولی این همانطور که بالا بیان شد ، قرار است پردازنده هایی عنوان شود که تنها و تنها برای کارهای روزمره مناسب میباشد.

پردازنده Intel Core 2 Duo 

پردازنده Intel® Core™2 در واقع یک پردازنده دو هسته ای است که در فرکانس 3.0 گیگاهرتز کار می کند و مبتنی بر هسته Wolfdale است که بر اساس فناوری 45 نانومتری تولید می شود. این پردازنده اینتل با سوکت 775 سازگاری دارید و دارای 6 مگابایت حافظه کش سطح 2 می باشد و با سرعت باس 1333 مگاهرتز کار می کند. برای کاربران کامپیوتر، این پردازنده دو هسته ای می تواند تمام قدرت مورد پردازشی مورد نیازشان را ارائه دهد.

به کمک این پردازنده شما با کمی تاخیر ، میتوانید از نرم افزار فتوشاپ برای کار های سبک استفاده کنید ، همچنین برخی از بازی های قدیمی مثل pes2013 ، بدون هیچ مشکلی اجرا خواهند شد.

پردازنده core i3

اینتل برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ و با معرفی معماری Nehalem، پردازنده‌های سری Core i  را به بازار فرستاد و از آن زمان اکثر پردازنده‌های خود را در سری ‌های  Core  نام گذاری می کند پردازنده ی core i3 یکی از نسل های این پردازنده ها می باشد.

پردازنده core i3 ، بهترین گزینه برای استفاده های روزمره میباشد ، زیرا به سادگی میتوانید از ابزار ها و نرم افزار ها استفاده کنید.

همچنین این پردازنده نسب به پردازنده Intel Core 2 Duo  ، سریع تر عمل می کند و در مقابل تفاوت قیمت آنچنانی ندارد.

پردازنده Ryzen 3 3100

اگر به محصولات شرکت AMD ، علاقه مند هستید ، پردازنده Ryzen 3 3100 بهترین گزینه برای شما خواهد . در برخی از نقد ها بیان شده است که ، این پردازنده با سرعت بیشتری نسبت به پردازنده core i3 عمل می کند.

Rate this post

ارسال یک نظر