نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

هنگ کردن گوشی

چه دلایلی باعث هنگ کردن گوشی ها می شود؟

عرض ادب و احترام خدمت تمامی همراهان وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، یکی از چالش های بزرگی که اکثر کاربران اندرویدی با آن مواجه هستند هنگ کردن گوشی  میباشد . در این  بخش دلایلی که باعث هنگ کردن گوشی ها می شود را مورد بررسی قرار میدهیم.

دلایل زیادی برای هنگ کردن گوشی وجود دارد اما گاهی اوقات مشکل هنگ کردن گوشی مربوط به سخت افزار و نرم افزار آن می باشد که باید به سرعت برطرف شوند .

دلایل هنگ کردن گوشی :

کمبود حافظه

یکی از بزرگ ترین دلایل هنگ کردن موبایل عدم مدیریت حافظه تلفن می باشد. پر شدن حافظه کش و نهان یکی از رایج ترین دلایل کمبود حافظه در گوشی های اندرویدی میباشد. ممکن است شما نرم افزار های زیادی را بر روی گوشی نصب نکرده باشید و یا حتی اطلاعات کمی مثل عکس و فیلم داشته باشید ! ولی گوشی پر از حجم باشد.

به عنوان مثال تمامی عکس ها و ویس های که در تلگرام باز کنید ، بخشی از حافظه پنهان گوشی شما را درگیر می کنند.

گذشت زمان باعث میشود بالای 90 درصد حجم گوشی شما پر شود!

قدرت پایین سخت افزار

یکی دیگر از اساسی ترین دلیل هنگ کردن گوشی ، قدرت پایین سخت افزار میباشد. رم و پردازنده پایین توانایی اجرای نرم افزار های قدرتمند به خصوص نرم افزار های گرافیکی مثل اینشات را ندارند!

همچنین گوشی هایی که رم پایین دارند ، همزمان نمیتوانند چند نرم افزار را باز نگه دارند ، این موضوع باعث میشود که زمان زیادی صرف شود تا نرم افزار مجدد باز شود.

ویروسی شدن گوشی

همیشه آلوده شدن گوشی را مد نظر داشته باشید! ویروس ها باعث تضعیف توان و بازدهی گوشی میشوند. آنتی ویروس یک برنامه ضروری برای تمام گوشی های هوشمند می باشد که آنها را از خطرات احتمالی حفظ می کند .

استفاده از نرم افزار هایی که مرتب در حالت اجرا هستند

برخی از نرم افزار های به طور مداوم در حالت اجرا قرار دارند ، نرم افزار هایی مثل باد صبا یا نرم افزار های هواشناسی ، ازجمله برنامه هایی هستند که 24 ساعت در پس زمینه گوشی شما  به فعالیت خود ادامه میدهند.

نصب تعداد زیادی از این نرم افزار ها باعث هنگ کردن گوشی میشود.

Rate this post

ارسال یک نظر