نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

آموزش فتوشاپ وبسایت خدمات ایسوس سرگزی

کاربرد پلاگین ها در فتوشاپ

پلاگین ها در فتوشاپ برای اهداف خاصی تولید میشوند و فتوشاپ کار ها به وسیله این پلاگین ها میتوانند استایل های به خصوصی را بر روی فتوشاپ پیاده کنند. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم ، درباره نحوه استفاده و کاربرد این پلاگین ها صحبت کنیم.

به طور کلی Plugin-یا plug-in- یک برنامه ی کامپیوتری ست که با یک برنامه ی دیگر ادغام میشود تا ویژگی های جدیدی به برنامه اصلی اضافه کند و عملکردها را بهبود ببخشد. Adobe به شما اجاز میدهد تا فیلترهای پلاگین را از دیگر نرم افزارها در برنامه اش نصب کنید. بعضی از پلاگین های سازگار فتوشاپ، یک نصب کننده دارند که شما را در طول فرایند راهنمایی میکند؛ اما اگر پلاگین در فتوشاپ اضافه نشده باشد، چکار خواهید کرد؟ چگونه این فایل ها را نصب میکیند؟ این بسیار آسان است. همه ی کاری که باید بکنید، کپی یا دراگ کردن فایل ها به پلاگین از Adobe Photoshop است.

پلاگین ها در فتوشاپ چه کار انجام میدهند؟

پلاگین ها برای اهداف خاصی تولید میشوند و بوسیله این پلاگین ها میتوانید ، نور تصاویر را تنظیم کنید ، یا برای مثال برخی از پلاگین ها قابلیت این را دارند به صورت هوشمند صورت را روتوش بکنند و همین مسائل باعث میشود سرعت کار شما افزایش چشم گیری پیدا کند.

پلاگین هایی نیز هستند که برای خلق جلوه های ویژه یا تغییر رنگ محیط استفاده میشوند ، برای مثال این پلاگین ها میتوانند محیط آفتابی را به یک محیط کاملا تاریک تبدیل کنند.

نصب پلاگین ها

اکثر پلاگین های فتوشاپ به صورت یک بسته نصبی با پسوند exe ارائه میشوند و شما میتوانید آن ها را نصب کنید و سپس این پلاگین ها به صورت خودکار در منوی فتوشاپ قرار میگیرند.

Rate this post

ارسال یک نظر